• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ' | 27 Ιουνίου 2011, 20:15

    Παίρνω το θάρρος να γράψω διότι αυτό που συντελείται στην τεχνολογική εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο. Ειδικότερα αναφέρομαι στην απογύμνωση της τεχνολογικής εκπαίδευσης από τα μαθήματα των φυσικών επιστημών. Αν κάτι τέτοιο τολμούσε να γίνειστη Γερμανία για παράδειγμα , θα είχε γίνει πραξικόπημα από τους αντίστοιχους επιστημονικούς συλλόγους που έχουν απίστευτο κύρος και δικαιολογημένα αφού οι επιστήμες της χημείας και της φυσικής εκτός του ότι έχουν μακρόχρονη ιστορία , έχουν προσφέρει τα μέγιστα για την ανάπτυξη τέτοιων χωρών. Στην Ελλάδα δυστυχώς όπως φαίνεται και κατά παγκόσμια πρωτοτυπία δεν υπάρχει η ανάγκη των θετικών επιστημόνων για να διδάξουν στα τεχνικά-τεχνολογικά λύκεια. Μπορεί να μου πει κάποιος αν απουσιάζει ο χημικός ή ο φυσικός ακόμα και ο βιολόγος από αντίστοιχα τεχνικά λύκεια της Γερμανίας της Γαλλίας της Ολλανδίας της Φινλανδίας της Σουηδίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών; Είναι τυχαίο που οι παραπάνω χώρες βγαίνουν στις πρώτες θέσεις του παγκόσμιου διαγωνισμού PISA στο επιστημονικό κομμάτι ενώ η Ελλάδα στις τελευταίες θέσεις των χωρών της Ε.Ε. και κάτω από τη μέση στην παγκόσμια κατάταξη ; Ελπίζω το υπουργείο να καταλάβει το σφάλμα του και να τροποποιήσει το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα του τεχνολογικού σχολείου ώστε να μην γίνει αιτία καταστροφικών συνεπειών στην παιδεία και την κοινωνία γενικότερα προς χάριν ορισμένων άδικων και θρασυτήτων συντεχνιακών συμφερόντων. Διότι απ’ ότι φαίνεται τίποτα δεν είναι τυχαίο και ο εκτοπισμός των φυσικών επιστημών από το σχολείο και ιδιαίτερα από το τεχνολογικό προφανώς εξυπηρετεί μικροσυντεχνιακά συμφέροντα. Τέλος συμφωνώ απόλυτα με το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα του Ιωάννη Βελονάκη και τις απόψεις του Δημήτριου Ουράνη Σημείωση : ας μην τρέξουν κάποιοι απόφοιτοι των ΤΕΙ (ορισμένα μάλιστα έχουν κλείσει) να μου ρίξουν αρνητική ψήφο διότι πραγματικά θα φανεί η σκοπιμότητά και η μικρότητά τους