• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα Τριανταφυλλίδου' | 28 Ιουνίου 2011, 17:39

    Πρέπει να προτείνονται τουλάχιστον 5 συγγράματα για κάθε μάθημα και τα συγγράματα αυτα να διατιθενται σε ικανά αντίτυπα στην βιβλιοθήκη της κάθε σχολής. αν υπολογίσουμε ότι στο μάθημα Μεθοδολογία Ι, του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης του ΔΠΘ (Δημοκριτείου Παν.Θράκης) έχει καθε χρονο 200 πρωτοετείς και επομέωνς μοιράζονται 200 βιβλία. νομίζω ότι αν του χρόνου αγορασθούν 200 βιβλία αλλα από αυτά 40-50 απο το κάθε προτεινόμενο βιβλίο (σύγγραμα) και διατίθενται στην βιβλιοθήκη της σχολής, οι ανάγκες των φοιτητών (οι οποίοι δεν ειναι οτι διαβάζουν νυχθημερόν την Μεθοδολογία Ι καθόλη τη διάρκεια του εξαμήνου) καλύπτονται μια χαρά. την δεύτερη χρονιά το υπουργείο μπορεί να διαθέσει ένα μικρότερο κονδύλι για περαιτέρω προμήθεια των συγγραμάτων (π.χ. άλλα 30 ανα προτεινόμενο βιβλίο) οπότε θα φτάσουμε στα 80 αντίτυπα ανα προτεινόμενο βιβλίο που είναι νόμιζω πολύ καλά και υπερ αρκετά. τα 5 συγγράματα που θα είναι βασικά και θα χρηματοδοτηθούν αρχικά θα πρεπει κατοπι να πλαισιωθούν από μεγαλύτερη βιβλιογραφία που θα είναι βοηθητική στο μάθημα = και για την στήριξη της πολυφωνίας και για την στήριξη της ελληνικής αγοράς του βιβλίου που λόγω της σπανιότητας της γλώσσας και του μικρού σχετικα πληθυσμού της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα ευάλωτη. θα πρέπει να δεσμευθεί το ΥΠουργείο ότι το 20% της τωρινής δαπάνης δηλ. το 20% των 62 εκατομμυρίων + 4.5 εκατομμ δηλ. περίπου 13 εκατομμύρια Ευρώ θα δίνονται για τον εμπλουτισμό των βιβλιοθηκών. το κράτος θα εξοικονομά 50 εκατομμύρια που θα μπορόυσε να τα δώσει για την δημιουργία καλύτερων υποδομών στα πανεπιστήμια και τα παιδιά θα μάθουν να χρησιμοποιούν τις βιβλιοθήκες.