• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΗΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 29 Ιουνίου 2011, 00:40

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ.ΟΜΩΣ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ..ΛΕΤΕ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΕΕ-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ(ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ,ΗΠΑ ΚΤΛΠ.)? Η ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΟΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΥΛΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ(ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 1000 ΑΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΠΟΣΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΟΠΩΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ,ΦΥΣΙΚΟΙ..ΚΤΛ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Η ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΞΙΩΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΖΩΗ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΩΣ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΕΧΝΙΤΗΣ.Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Η ΕΣΤΩ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ(ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΦΥΣΙΚΗ.ΜΗΧΑΝΙΚΗ..) ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ.