• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ' | 29 Ιουνίου 2011, 17:43

    Οι απαντήσεις στα περισσότερα ερωτήματα της δημόσιας διαβούλευση είναι αυτονόητες. Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν είναι γνωστές σε όλους όσοι ασχολούνται με την τεχνική εκπαίδευση. Αν δεν χρηματοδοτηθούν και αν δεν στηριχθούν τα εργαστήρια, η όλη συζήτηση αποκτά το χαρακτήρα του θεάτρου. Φυσικά πρέπει να υπάρχει συμβατότητα με τις κοινωνικές και αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας. Το κράτος όμως έχει αποδείξει ότι δεν έχει αναπτυξιακό σχέδιο, αφού ο κομματισμός σε όλους τους τομείς μετέτρεψε τις ανάγκες τις κοινωνίας σε ανάγκες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων. Για πρώτη φορά ας γίνει ένας σοβαρός προγραμματισμός, όχι με γνώμονα τις απολύσεις των εργαζομένων της τεχνικής εκπαίδευσης η την μη πρόσληψη νέων, αλλά με γνώμονα το συμφέρων των νέων γενεών. Να στηριχθούν οι ειδικότητες που έχουν αντικείμενο εργασίας στην κοινωνία και αυτές όπου βεβαιωμένα γίνεται καλή δουλειά. Θα χρησιμοποιήσω για παράδειγμα τον τομέα των οχημάτων. Με την αλλαγή της δομής του τεχνολογικού λυκείου παρουσιάζεται μια μεγάλη ευκαιρία να ενσωματωθούν και άλλες παραπλήσιες ειδικότητες ( φανοποιού και μηχανικού μοτοσυκλετών)που δεν υπήρχαν ουσιαστικά στην εκπαίδευση. Είμαι σίγουρος πως όσοι συνάδελφοι προέρχονται από χρόνια εργασία στον ιδιωτικό τομέα των επισκευών αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας γνωρίζουν τα τεράστια κενά εκπαίδευσης που έχει ο χώρος.Το βασικό όμως (όπως φυσικά ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες) είναι να στελεχωθούν από τους πραγματικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. Ο καθένας στον χώρο του. Βασικοί παράγοντες επιτυχίας στην τεχνολογική εκπαίδευση είναι η στήριξη των εργαστηρίων και η αξιοκρατία και ο ρεαλισμός στις αναθέσεις μαθημάτων. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου δυστυχώς έχει αποδείξει ότι δεν την ενδιαφέρει μια σοβαρή αλλαγή στην εκπαίδευση αλλά μια αλλαγή στα λογιστικά της παιδείας. Με αυτούς τους όρους κάθε συζήτηση και διαβούλευση είναι υποκριτική.