• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ' | 29 Ιουνίου 2011, 20:04

    Καμία μεταρρύθμιση όσο καλή και αν είναι στα λόγια, δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αν δεν λυθούν:1) η μινιμουμ παρουσία των μαθητών στο σχολείο ανά μάθημα, 2) η εκτέλεση των ασκήσεων στα εργαστήρια (σύνολο με αναπλήρωση), 3) η πιστοποίηση της ειδικότητας σε πανελλαδική κλίμακα για τη λήψη του πτυχίου και 4)η καθιέρωση υποχρεωτικών μέτρων συνεργασίας μεταξύ των καθηγητών - σχολικών συμβούλων - μαθητών - γονέων, σε συνδυασμό με την υλοποίηση του υποχρεωτικού ωραρίου παρουσίας των καθηγητών στο σχολείο (π.χ. 6 ώρες την ημέρα), ανεξάρτητα από τις ώρες διδασκαλίας. Η παρουσία πρέπει να συνδέεται με την μισθοδοσία απ'ευθείας με την ενιαία αρχή πληρωμών, χωρίς την μεσολάβηση των διευθυντών, σε ένα σύνολο ωρών παρουσίας ανά βδομάδα. Βασικό κριτήριο επιτυχίας του Τεχνολογικού Λυκείου θα είναι αν η πλειοψηφία των παιδιών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στην Τεχνική Εκπαίδευση θα φοιτήσουν στο Τεχνολογικό Λύκειο.