• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΑ' | 29 Ιουνίου 2011, 20:09

    Το ζήτημα είναι αρχικά τι είδους υποψηφίους θέλουμε να βγάζει το νέο τεχνικό Λύκειο; Ηλεκτρολόγους, μηχανικούς, νοσηλευτές κ. α. που μαθαίνουν τη δουλειά τους και την ασκούν μηχανικά χωρίς να είναι σε θέση να εξελιχθούν και να εφαρμόσουν ή και να επινοήσουν νέες μεθόδους ή τεχνολογίες; Γιατί για να μπορέσει να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχει ισχυρό background φυσικών επιστημών. Επίσης πέρα από επαγγελματίες είναι και ενεργοί πολίτες μιας κοινωνίας. Με ποιον τρόπο όταν δεν είναι σε θέση να καταννοήσουν ένα άρθρο εφημερίδας; Θα γυρίσουμε στις παλιές εποχές που θα ψηφίζουμε όποιον μιλάει πιο ακαταλαβίστικα γιατί φαίνεται σπουδαίος; Δεν είναι απαραίτητα τα μαθήματα της γλώσσας και της λογοτεχνίς και της ελληνικής ιστορίας για τους ενεργούς Έλληνες πολίτες; Ή δεν μας ενδιαφέρει αφού το μέλλον μας ούτως ή άλλως δε θα κρίνεται από τους Έλληνες; Εξάλλου γιατί βιαζόμαστε να εξειδικεύσουμε από τα 18 χρόνια τους απόφοιτους του νέου τεχνολογικού Λυκείου; Είναι τόσες κενές θέσεις εργασίας ανοιχτές και τους περιμένουν; Ναι σε μαθήματα γενικής παιδείας, που θα τους μάθουν να ακούνε, να διαβάζουν και να κατλαβαίνουν πίσω από τις λέξεις αυτών που διαχειρίζονται το μέλλον τους. Ναι σε μαθήματα "τεχνολογικής" κατεύθυνσης, μαθήματα ειδικότητας όπως θέλετε πείτε τα, με οργανωμένα εργαστήρια όμως. Ναι στη βιολογία και στη λογοτεχνία που θα τους μάθουν απαραίτητα στοιχεία για τον εαυτό τους και θα τα αφήσει να ονειρεύονται ...ακόμα. Όχι στον ακαλλιέργητο αναλφάβητο απόφοιτο του νέου τεχνολογικού Λυκείου. Η εξειδίκευση μπορεί να περιμένει μετά τα 18 χρόνια τους. Είναι ακόμα παιδιά!