• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Μαυρουδάκη' | 30 Ιουνίου 2011, 10:38

    Η πρότασή μου δεν έχει να κάνει ακριβώς με τη δομή του τεχνολογικού σχολείου αλλά με την καλύτερη εφαρμογή των όποιων άλλων προτάσεων, σε ρεαλιστικό επίπεδο. Καλώς ή κακώς τα τεχνικά λύκεια συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, κυρίως δυσλεξία από ελαφράς έως βαριάς μορφής. Δηλαδή υπάρχουν μαθητές που αδυνατούν ή δυσκολεύονται να διαβάσουν το οποιοδήποτε βιβλίο, πόσο μάλλον τα σχολικά. Ο καλύτερος τρόπος για να δουλέψουν οι μαθητές με τέτοιες δυσκολίες ισότιμα με τους συμμαθητές τους είναι να υπάρχουν όλα τα συγγράμματα αναγνωσμένα και ηχογραφημένα σε CD ή κασέτες και να διατίθενται σε αυτά τα παιδιά, ώστε να μελετούν ακούγοντας τη διδαγμένη ύλη. Διαφορετικά η μόνη λύση είναι να πληρώνουν οι οικογένειες τους εκπαιδευτικούς για να κάνουν κατ' ιδίαν αυτή τη δουλειά στο σπίτι. Και σε αυτή την περίπτωση, πέρα από το κόστος, τα παιδιά δεν έχουν κάτι σταθερό στο οποίο θα μπορούν να ανατρέξουν ανά πάσα στιγμή μόνα τους και θα νιώθουν πάντα εξαρτημένοι από κάποιον άλλον. Αν θέλουμε να μιλάμε για ισότιμη παιδεία, που στοχεύει στη δημιουργία αυτόνομων προσωπικοτήτων ανεξάρτητα από τις ειδικές δεξιότητες του κάθε παιδιού, το θέμα αυτό πρέπει να προσεχθεί.