• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΕΛΕΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ' | 30 Ιουνίου 2011, 14:10

    1. Οι Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων θα μπορούν να αναλαμβάνουν την εποπτεία ομάδας μαθητών που θα πραγματοποιεί Πρακτική Άσκηση. Θα επισκέπτονται τους χώρους δουλειάς, θα συνομιλούν με τους εργοδότες, προϊσταμένους και τους εκπαιδευόμενους. Θα συντάσσουν έκθεση αξιολόγησης ανά μήνα και συγκεντρωτική ανά 3μηνο ή 6μηνο.. 2. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα μπορεί μέσω των υπηρεσιών της να απασχολεί μεγάλο όγκο μαθητικού δυναμικού που επιθυμεί να υλοποιήσει πρακτική άσκησης. Στις Διοικητικές Υπηρεσίες, στα ΚΕΠ, στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, στα Αστικά Κέντρα Υγείας, στα Φυσιοθεραπευτήρια, στις Τεχνικές Υπηρεσίες, στη Δ/νση Πρασίνου, στις Κοινωνικές Υπηρεσίες, στα Οικονομικά Τμήματα κλπ. 3. Η Πρακτική Άσκηση θα μπορεί να εφαρμόζεται τους καλοκαιρινούς μήνες (όπως κάνει ο ΟΤΕΚ) και αφού θα υλοποιηθεί στο Δ΄ έτος του Τεχνολογικού Λυκείου, το παιδί πλεόν είναι ενήλικο και έτσι πλεόν θα μπορεί και από μόνο του να αποφασίζει τι αυτό πραγνατικά θέλει. Θα πρέπει όμως να υπάρχει και εναλλακτική λύση, με ένα "σπαστό" πρόγραμμα πρακτικής άσκησης δύο μηνών ή τριων μηνών, έτσι ώστε να μπορεί το παιδί να αποφασίζει το πρόγραμμα που το βολεύει. Θα πρέπει να ληφθεί ίδιαίτερη μέριμνα για τα παιδιά που βρίσκονται στα νησιά και σε ακριτικά σημεία της χώρας, να υλοποιήσουν την πρακτική άσκηση στον τόπο τους! 4. Για να είναι λειτουργικό ένα πρόγραμμα πρακτικής άσκησης θα πρέπει να προβλέπεται η ενίσχυση των Εργοδοτών ΚΑΙ των μαθητών από προγράμματα του ΕΣΠΑ (κάτι ανάλογο που κάνει δεκαετίες τώρα ο ΟΑΕΔ). Δηλαδή θα πρέπει να διασφαλίζεται ένα ποσό επιδότησης του εργοδότη και του ασκούμενου και σαφέστατα και ένσημο κατά ατυχήματος και υγείας.