• Σχόλιο του χρήστη 'thanassis' | 30 Ιουνίου 2011, 16:49

    δε θέλω να μιλώ εξ ονόματος άλλων, οπότε θα καταθέσω την εμπειρία μου: στο τμήμα χημείας που δουλεύω (οργανική χημεία), έχει δημιουργηθεί ένα μαθησιακό περιβάλλον με βάση το μάθημα οργανική χημεία Ι, που θα το ζήλευαν και οι γερμανοί και που στην ουσία του καθιστά άχρηστο ένα πολύ καλό βιβλίο του εμπορίου ( 2 τόμοι).Και αυτό έχει γίνει καταρχάς από τους δύο καθηγητές που το διδάσκουν στην αίθουσα, από ηλεκτρονικές σημειώσεις, από φροντιστηριακή βοήθεια στο εργαστήριο με σημειώσεις τεστ αξιολόγησης ( που βρισκόμαστε κατά την διάρκεια του εξαμήνου, ώστε να δει ο κάθε φοιτητής πόσο πρέπει να προσπαθήσει στην συνέχεια ), από προσωπική βοήθεια στον ελεύθερο χρόνο. Όποιος νομίζει ότι ο χρόνος στο πανεπιστήμιο, είναι μόνο στην αίθουσα ή στο εργαστήριο, πλανάται. Αυτά όπως σας τα λέω είναι όμορφα για να είναι αληθινά, πράγματι έχουμε πολλές δυσκολίες στην εφαρμογή λαι αυτό από τις κακές νοοτροπίες ένθεν και ένθεν καθώς και από το ότι αντί να έχω άμιλλα με τον γειτονά μου, συνήθως έχω πόλεμο... Το πρόβλημα των παν/μιων δεν είναι οι νόμοι, αλλά εμείς οι άνθρωποι και θα το δείτε αυτό από τις αρνητικές ψήφους του σχολίου. Είμαι απαισιόδοξος ότι η χώρα θα τα καταφέρει.....