• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Μακρυδημήτρης' | 7 Ιουλίου 2011, 16:56

    Θα συμφωνήσω στα περισσότερα σημεία με τους φίλους της διαβούλευσης. Αυτό που παρατήρησα όμως, είναι πως κανείς δεν αναφέρθηκε στον κλασσικό αθλητισμό. Νομίζω, πως δεν μπορούμε να μιλάμε για συνεργασίες ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και αυτοδιοικητικούς θεσμούς και να μην σκεπτόμαστε τον κλασσικό αθλητισμό. Θα ήθελα να προτείνω - με γνώση του ότι κάποιοι εν ενεργεία καθηγητές έχουν διατελέσει ή ακόμα διατελούν και εν ενεργεία αθλητές - την πιθανή εξέταση και μετάταξή τους εάν το επιθυμούν ως καθηγητές Φυσικής Αγωγής ή σαν σύμβουλοι σε αντίστοιχα γραφεία. Αυτό, βεβαίως προϋποθέτει και την νέα εκπαίδευσή τους για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Γιατί ένας καθηγητής που αγαπά περισσότερο την ιδιότητα του αθλητή και για τον χ ή ψ λόγο δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να υπηρετήσει και σαν επάγγελμα, να μην έχει μια ευκαιρία να το κάνει; Όλοι ξέρουμε τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος για την εισαγωγή των υποψηφίων στην πρώην Γυμναστική Ακαδημία (παράγοντας αθλήματα 5%! κλπ.) για πολλά συναπτά έτη. Συνοψίζοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω την τεράστια σημασία που έχει η μετάδοση της αγάπης γι΄αυτό που διδάσκεις προς τους μαθητές σου. Όταν η εξειδικευμένη παιδεία στερείται εργαλείων ψυχικών και βιωματικών αποθεμάτων, δεν νοείται παιδεία. Εδώ, εμπλέκεται και το θέμα της δια βίου μάθησης και των εκπαιδευτικών.