• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΗΣ' | 13 Ιουλίου 2011, 12:10

    Αυτό το θέμα νομίζω ότι είναι το πιο "πολύπλοκο" και αυτό που μπορεί να φέρει τις μεγαλύτερες διαφωνίες και προστριβές. Ακόμα και αν όλοι συμφωνήσουμε στο τι Φυσική Αγωγή, Σχολικό Αθλητισμό και ΤΑΔ (ή ΤΕΠΥ)θέλουμε, θα υπάρξουν "χίλιες γνώμες" στο ποιοί θα υλοποιήσουν το όποιο πρόγραμμα. Μόνιμοι ή αναπληρωτές ? Παλιοί ή νέοι ? ΑΣΕΠ ή Ειδικότητα ? Προπονητές συλλόγων ή "προποπνητές σχολείου" ? Πρώην Πρωταθλητές ή Μεταπτυχιακά ? .... και τελειωμό δεν έχει.... Κανείς δεν είναι καλός ή κακός πριν δοκιμαστεί και αυτό ισχύει και για τους διορισμούς. Πχ, καλή η εμπειρία αλλά πως θα την αποκτήσει κάποιος αν δεν δουλέψει? Καλό το Μεταπτυχιακό αλλά αν δεν έχεις αγωνιστεί ποτέ, τι να τις κάνουμε τις θεωρίες ? Καλός ο ΑΣΕΠ αλλά η επαφή με τα παιδιά είναι 4 ώρες εξέταση ? κτλ, κτλ.... Η θέση μου : Μιά κατά το δυνατόν "ορθολογική" προσέγγιση σε όλα τα παραπάνω, χωρίς αποκλεισμούς, και μείωση των "διαβλητών κριτηρίων" αλλά ταυτόχρονα αντικειμενική και "μετρήσιμη" αξιολόγηση (από ποιούς και πως είναι μεγάλο θέμα....) ΥΓ. Το ξέρω πως η θέση μου είναι γενική και αόριστη.Δεν μπορώ όμως να είμαι πιο συγκεκριμένος αφού δεν ξέρουμε ακριβώς τι είδους "πρόγραμμα" θα έχουμε. ΥΓ 1. Η αξιολόγηση είναι ένα θέμα από μόνη της. Όσοι είμαστε και στον ιδιωτικό τομέα (προπονητές συλλόγων) δε νομίζω ότι μας απασχολεί αρκεί να υπάρχει προκαθορισμένο πλαίσιο....