• Σχόλιο του χρήστη 'Κοτζαμανίδης Χ' | 16 Ιουλίου 2011, 01:27

    Η συζήτηση που ξεκίνησε για τα ΤΑΔ και ΤΕΠΥ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλο το φάσμα του σχολικού αθλητισμού( πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση). Με μία βασική παραδοχή ενώ στον τομέα της ΦΑ έγιναν σημαντικά βήματα προόδου, αυτό δεν παρατηρήθηκε και στον σχολικό αθλητισμό που ουσιαστικά δεν υφίσταται. Τα όποια πρωταθλήματα γίνονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν πρόσχημα γιατί οι αθλητές που παίρνουν μέρος είναι προϊόν εξωσχολικής διεργασίας και όχι εσωσχολικής. Ουσιαστικά δηλ ο παιδικό- εφηβικός αθλητισμός καλλιεργείται στα σωματεία. Επομένως θα πρέπει να προσδιορίσομε στην συζήτηση μας τι αναζητούμε με τον σχολικό αθλητισμό: 1. Μία παράλληλη διαδικασία με τον αγωνιστικό αθλητισμό ανίχνευσης ταλέντων και ανάδειξης μελλοντικών πρωταθλητών 2. Μία διαδικασία διευκόλυνσης υφισταμένων αθλητών Αν με το προτεινόμενο νομοσχέδιο επιχειρείται η δεύτερη περίπτωση τότε για μένα η συζήτηση είναι άνευ λόγου και προτείνω όλα αυτά τα τμήματα να καταργηθούν γιατί όπως ανέφερα και σε προηγούμενο σχόλιο μου θα υπηρετούν μόνο ως φορείς επαγγελματικής απασχόλησης και τίποτε άλλο. Σαφώς τάσσομαι με την πρώτη περίπτωση αλλά με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρονται και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση προτείνω την θέσπιση του αθλητικού τμήματος ενταγμένου μέσα στο πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου. Το αθλητικό τμήμα θα είναι ανεξάρτητο από το πρόγραμμα ΦΑ και θα εφαρμόζεται από άλλους καθηγητές ΦΑ-προπονητές εξειδικευμένους στο αντικείμενο του αθλητικού τμήματος. Τα έξοδα από άποψη δαπανών θα είναι ασήμαντα αν ληφθεί υπόψη το πλεονάζων προσωπικό καθηγητών ΦΑ και ότι δεν υπάρχει κανένας συνάδελφος χωρίς ειδικότητα Προέκταση του αθλητικού τμήματος θα είναι το ΤΑΔ η ΚΕΠΥ Γίνεται σαφές ότι στα αθλητικά τμήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα εισέρχονται μόνο αποδεδειγμένα οι καλύτεροι αθλητές του αθλήματος της κάθε περιοχής και αν δεν προκαλείται ενδιαφέρον από τέτοιους αθλητές το τμήμα θα καταργείται. Κατά την άποψη μου απομονωμένο αθλητικό τμήμα σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς σύνδεση με την στοιχειώδη εκπαίδευση είναι θέμα συζήτησης χωρίς περιεχόμενο