• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Μπέκος' | 12 Αυγούστου 2013, 17:28

    1) Από τους 9 σκοπούς του Γενικού Λυκείου δεν υπάρχει ούτε ένας που να μην εξυπηρετείται από την παραμονή της Πληροφορικής στο σχολείο. 2) Ειδικότερα για την Ομάδα Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών, σας παραθέτω τη δήλωση που βρίσκεται στο http://www.code.org , του Stephen Hawking (Theoretical Physicist, Cosmologist, and Author) “Whether you want to uncover the secrets of the universe, or you just want to pursue a career in the 21st century, basic computer programming is an essential skill to learn.“ 3) Όσο για τον τελευταίο σκοπό ι) δηλαδή η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας, παρακαλώ κ. Υπουργέ να δείτε το σύνδεσμο http://www.code.org/stats. Μήπως πρέπει να ρωτήσετε τους συμβούλους σας να δικαιολογήσουν, γιατί δεν μπορεί να επιλέγουν τα παιδιά μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής. Στα μαθήματα της Γ' Τάξη της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών αυτό το κάνετε με τα Μαθηματικά και τη Βιολογία. α) Φυσική, έξι (6) ωρών, β) Μαθηματικά, οκτώ (8) ωρών, ή Βιολογία οκτώ (8) ωρών γ) Χημεία, έξι (6) ωρών ή ……………………….(Παρακαλώ συμπληρώστε). Δεν αξίζει το κόπο να διαλέξουν και εδώ τα παιδιά ; Ευχαριστώ.