• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Γροντάς' | 12 Αυγούστου 2013, 21:15

    Σε ό,τι αφορά την 2η παράγραφο: Σχετικά με το β) Στο μάθημα της πληροφορικής, μέσω του προγραμματισμού οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν προγράμματα από το μηδέν, άρα να δημιουργήσουν. Γιατί λοιπόν απουσιάζει υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής γενικής παιδείας; Γιατί απουσιάζουν μαθήματα όπως τα καλλιτεχνικά που εξασκούν τους μαθητές πώς να δημιουργούν; Σχετικά με το η) Η πληροφορική είναι η επιστήμη η οποία επιλύει προβλήματα μέσω του υπολογιστή. Επιπλέον μελετάει σε θεωρητικό επίπεδο την δυνατότητα και την αποδοτικότα επίλυσης οποιουδήποτε προβλημάτος. Άρα εκπληρώνει το η). Για ποιον λόγο απουσιάζει υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής γενικής παιδείας; Σχετικά με το ι) με κατάλληλη διδασκαλία σε μάθηματα πληροφορικής, για παράδειγμα με μια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού, οι μαθητές αναπτύσσουν ικανότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα στην άγορα εργασίας. Ποιο άλλο μάθημα εκτός ίσως από τα Αγγλικά το κάνει αυτό; Επιπλέον οι μαθητές που δεν θα έχουν ακόμα καταφέρει να πάρουν το πιστοποιητικό χρήσης υπολογιστών, λόγω καθυστέρησης εφαρμογής, θα μπορούν να αποκτήσουν τις σχετικές δεξιοτητες χωρίς να καταφύγουν στον ιδιωτικό τομέα. Τέλος, πώς θα επιτευχθεί το θ) όταν δεν διδάσκεται υποχρεωτικά σε όλους τους μαθητές μάθημα σχετικά με τις νέες τεχνολογίες; Συμπερασματικά χωρίς υποχρεωτικά μάθηματα πληροφορικής δεν ικανοποιούνται σημαντικοί στόχοι του Γενικού Λυκείου.