• Σχόλιο του χρήστη 'Σάββας Μητρίδης' | 13 Αυγούστου 2013, 17:55

    Κάνοντας ένα πρώτο σχόλιο θα έλεγα ότι το νομοσχέδιο κινείται στο μοναδικό σωστό δρόμο του οικονομικού και εκπαιδευτικού συμμαζέματος. Θα μου επιτρέψουν οι συνάδελφοι της Πληροφορικής αλλά η απώλεια του φοβερού και τρομερού μαθήματος ΑΕΠΠ μάλλον δεν θα λείψει σε κανέναν μαθητή από αυτούς που θα χρειαστούν τον προγραμματισμό στη σχολή που θα επιτύχουν. Και αυτό το γνωρίζουν καλύτερα από όλους οι ίδιοι οι συνάδελφοι Καθηγητές Πληροφορικής. Δεύτερο σημείο που θα ήθελα να επικροτήσω είναι η διαφαινόμενη διαφοροποιηση του μαθηματος της Γλώσσας μεταξύ Θεωρητικών και άλλων κατευθύνσεων. Είναι απολύτως ορθό να τεθεί από κάθε Πανεπιστημιακή σχολή μάθημα βαρύτητας. Είμαι ενθουσιασμένος με την απαίτηση του νέου συστήματος για επαρκή γνώση στοιχειωδών Μαθηματικών Στατιστικής και Θετικών Επιστημών από τους αυριανούς δασκάλους και παιδαγωγούς των παιδιών μας. Η κατάσταση την τελευταία εικοσαετία, κατά την οποία το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης προέρχεται από τη Θεωρητική κατεύθυνση, έχει οδηγήσει σε αποφάσεις όπως "όχι ασκήσεις Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο" και αυτές με τη σειρά τους στη μείωση των δυνατοτήτων και συγκριτικών πλεονεκτημάτων των παιδιών μας έναντι άλλων. Για λόγους αξιοκρατίας, αλλά και δυνατότητας ελέγχου και αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών νομίζω ότι τα θέματα των εξετάσεων θα πρέπει να επιλέγονται σε ποσοστό 100% από την Τράπεζα Θεμάτων. Άλλωστε -παραφράζοντας την αντίστοιχη ρήση- για να είναι η γυναίκα του Καίσαρα τίμια πρέπει να φαίνεται και τίμια. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ. ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. Ίσως για να ολοκληρωθεί το σύστημα να έπρεπε να εισαχθεί και τέταρτο έτος στο Λύκειο. Κάτι βέβαια που είναι ασύμφορο οικονομικά και μάλλον πρέπει ως σκέψη να παραταθεί για λίγα χρονια. Τελειώνοντας θα πρότεινα να επεκταθεί το μάθημα της Πληροφορικής ως υποχρεωτικό μη εξεταζόμενο σε κάθε τάξη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ιδιαίτερη μάλιστα έμφαση σεμεθόδους αποφυγής του εθισμού. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.