• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ' | 13 Αυγούστου 2013, 23:21

    Κύριε υπουργέ, διανύουμε την εποχή των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών. Ένας από τους σκοπούς που αναφέρεται στο σχέδιο νόμου στο Άρθρο 1 παρ.2θ είναι κατά λέξη, ¨Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών¨. Και ερωτώ, αφού έχετε τον παραπάνω σκοπό γιατί καταργείτε το μάθημα της πληροφορικής από το λύκειο; Πως θα πετύχετε τον παραπάνω σκοπό; Από τον πρόλογο του βιβλίου του μαθήματος ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ που διδάσκεται στην Τεχνολογική κατεύθυνση της Γ΄ Λυκείου με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών το οποίο καταργείται και το αντικαθιστάται με την χημεία αναφέρεται ακριβώς: «Το μάθημα ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ έχει σαν γενικό σκοπό οι μαθητές να αναπτύξουν αναλυτική και συνθετική σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για να μπορούν να επιλύσουν προβλήματᨻ Ακόμα στο πρώτο μέρος (Κεφ 1-5) το μάθημα αναφέρεται ¨στην Ανάλυση Προβλήματος και Σχεδίαση αλγορίθμου, όπου έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αλγοριθμικής προσέγγισης των προβλημάτων για επίλυση.¨. Πιστεύω, κύριε Υπουργέ, ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα που να καλύπτει τόσο καλά τον σκοπό του Άρθρο 1 παρ.2η του νομοσχεδίου που λέει ¨ Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων ¨ Τα παραπάνω γραφόμενα τεκμηριώνουν την άποψη ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ έστω και καθυστερημένα πρέπει να ενταχθεί στο νέο πρόγραμμα σπουδών στο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης ¨Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες¨ αντικαθιστώντας το μάθημα της χημείας. Η κατάργηση της Πληροφορικής από το λύκειο δεν προωθεί αναβάθμιση της παιδείας και απόκτηση γνώσεων αλλά οδηγεί στην απόλυση εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της πολιτικής του μνημονίου.