• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Δ.' | 15 Αυγούστου 2013, 09:03

    Μέχρι τώρα αν ένας μαθητής-απόφοιτος ΕΠΑΛ ήθελε να εισαθχή σε ΑΕΙ, παρακολουθούσε ειδικό τμήμα που λειουργούσε στο σχολείο, κάνοντας μαθήματα γενικής παιδείας ίδια με αυτά του Γενικού Λυκείου. Τώρα κάνοντας, για παράδειγμα, 2 ώρες άλγεβρα και 1 ώρα γεωμετρία στη Β και στη Γ, πώς θα δώσει πανελλήνιες ανταγωνιζόμενος αυτούς που έχουν καλύψει αυτή την ύλη μόνο στην Β τάξη και έχουν κάνει + 2 ώρες μαθηματικά στη Β + 8 ώρες πολύ πιο βαριά μαθηματικά στη Γ; Για να απαντηθεί στην πράξη αυτό πρέπει (νομίζω) να βρεθεί ένας τρόπος που να είναι: α) Εφικτός για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Π.χ. όσοι είναι σίγουροι πως θέλουν να πάνε σε ΑΕΙ να ακολοθούν άλλο πρόγραμμα σπουδων και Μαθηματικά + Γλώσσα, σε Β και Γ. Όμως να τους δίνεται η δυνατότητα να αλλάξουν γνώμη ακόμα και πριν τη Γ, καθώς πολλοί μετανιώνουν. β) Δίκαιος για όλους. Δε γίνεται να υπάρχουν πολύ ευνοϊκοί όροι εισαγωγής των μαθητων των ΕΠΑΛ σε ΑΕΙ, αλλά ούτε και σε ΤΕΙ, όπως μέχρι τώρα. Αυτό είναι άδικο για τους μαθητές των γενικών που δεν κατάφεραν να πετύχουν το ΑΕΙ που κυνηγούσαν και κατευθύνονται σε κάποιο καλό και σχετικό ΤΕΙ. Άλλωστε ο πιστοποιημένος τεχνίτης (απόοφοιτος ΕΠΑΛ) είναι κάτι διαφορετικό από τον τεχνολόγο (απόφοιτο ΤΕΙ). Από την άλλη δε μου φαίνεται καλό να εισάγονται στα ΤΕΙ μόνο από ΕΠΑΛ. Οι μαθητές στην ηλικία των 15 ετών ΔΕΝ μπορούν να επιλέξουν αν θα πάνε σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Είναι πολύ μικροί. Ευχαριστώ.