• Σχόλιο του χρήστη 'Βελησσαρίου Κάλλη' | 16 Αυγούστου 2013, 22:05

    Το 2011 συμμετείχα ως μέλος στην τελική ομάδα εργασίας για το Ε.Π.Π.(Ευρωπαϊκό πλαίσιο προσόντων )και έχω λάβει από το υπουργείο σας τα δεδομένα που περιγράφουν σε ποιες βαθμίδες εκπαίδευσης υπάρχει η ειδικότητα της Αισθητικής Τέχνης στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. --Τι ήταν εκείνο που τελικά τόσο άδικα ανέτρεψε την σύμπλευση της χώρας μας με τις υπόλοιπες χώρες και εξοβέλισε τις ειδικότητες Υγείας και Πρόνοιας από το νέο τεχνικό λύκειο; Ειδικότητες μάλιστα, που οι μαθητές που τις επιλέγουν έχουν το πλεονέκτημα να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να τις εξειδικεύσουν λόγω του μεγάλου εύρους του αντικειμένου τους. Το λάθος που έγινε με την προχειρότητα πριν από μια πενταετία , να οδηγήσετε την ειδικότητα της Αισθητικής και της φυσιοθεραπείας στις ΕΠΑΣ, που έχει συζητηθεί και τεκμηριωθεί από όλες τις απόψεις αλλά και από τους ίδιους τους μαθητές μας σχολιαστεί ποικιλοτρόπως , αυτή την στιγμή θα πρέπει να διορθωθεί πια και όχι να συνεχιστεί! Σας παρουσίασα τις γνώσεις , τις δεξιότητες και τις ικανότητες που χρειάζονται οπωσδήποτε να αποκτήσουν οι τεχνίτες , όσον αφορά την ειδικότητα της Αισθητικής Τέχνης και άλλη μια φορά σας τονίζω την αναγκαιότητα να συμπεριληφθεί τομέας Υγείας και Πρόνοιας στο Νέο Τεχνικό λύκειο σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα! Αν είχατε σκοπό να οπισθοδρομήσετε την τεχνική εκπαίδευση , τότε γιατί παρακαλώ μπήκαμε όλοι στην διαδικασία αυτή και εργαστήκαμε με τόσο μόχθο για ένα καλύτερο αύριο της εκπαίδευσης;