• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σ.' | 17 Αυγούστου 2013, 15:57

    Σκοπός του Λυκείου είναι... "β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών." το μάθημα του προγραμματισμού που αντικειμενικό σκοπό έχει την ανάπτυξη κριτικής και αναλυτικής σκέψης δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών. Μαθήματα σχεδίου και τεχνολογίας που προάγουν την δημιουργικότητα και τις πρακτικές ικανότητες των μαθητών δεν υπάρχουν. Σκοπός του Λυκείου επίσης είναι..."θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών" πως θα γίνει αυτό αν δεν υπάρχει μάθημα προσέγγισης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, πληροφορίας και επικοινωνιών? καλύπτεται αυτό το θέμα με μόνο 2 ώρες στην Ά τάξη? Και τέλος ο σκοπός... "ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας." Για πείτε μας, οι απόφοιτοι που δεν θα δόσουν πανελλαδικές ή δεν θα καταφέρουν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ποιες ακριβώς δεξιότητες-γνώσεις θα καλλιεργήσουν που θα τους διευκολύνουν στην αγορά εργασίας? Μέσω ποιων μαθημάτων θα γίνει αυτό???