• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΙΜΙΛΙΑ' | 19 Αυγούστου 2013, 03:57

    ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ εξαιρετικές ειδικότητες και βγάλατε έμπειρους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα και όμως αυτές τις ειδικότητες τις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΕΚ (ΔΕΝ πρέπει να είναι ΣΕΚ αλλά ΣΕΕ δηλαδή Σχολής Επαγγελματικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – όπως περιφραστικά λέει το άρθρο 21-και ΟΧΙ κατάρτισης) Ο κοινός νους δεν μπορεί να κατανοήσει αυτή την κίνηση, η οποία κίνηση, μας κάνει ν’ αναρωτιόμαστε ότι: μήπως την αποφασίσατε για να καταφέρετε την μετατροπή των εργασιακών σχέσεων των καθηγητών, από μόνιμη με οργανική, σε ωρομίσθια με 6μηνιαίες συμβάσεις (& μετατροπή απολαβών);; Πιστεύω ότι ηθικό, σωστό και τίμιο είναι : Στο εκπαιδευτικό προσωπικό των Σ.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ΠΡΕΠΕΙ ν’ ανήκουν ΟΡΓΑΝΙΚΑ : Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα ….. Οι Συνάδελφοι που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα πρέπει να επιστρέψουν με οργανικές στα ΣΕΚ όπου υπάρχουν οι ειδικότητες τους. Η εμπειρία μου από το 1983 επίσης, με ωθεί να επισημάνω, ότι ο Τεχνίτης Αργυροχρυσοχοΐας (ειδικότητα με α/α 2) και ο Τεχνίτης Κοσμήματος (ειδικότητα με α/α 3) στο άρθρο 21 στην γ΄ ομάδα προσανατολισμού εφαρμοσμένων τεχνών & καλλιτεχνικών σπουδών, ανήκουν ακριβώς στην ίδια ειδικότητα, όσο για το μεταλλοτεχνίας είναι πολύ γενικό και αόριστο για την ειδίκευση στο κόσμημα. Μία επισήμανση η οποία πρέπει να ληφθεί ιδιαιτέρως υπ’ όψιν είναι ότι στην ειδικότητα Αργυροχρυσοχοΐας υπάρχουν ΜΟΝΟ εκπαιδευτικοί ΔΕ01.15 και ΤΕ01.25. Δεν υφίστανται ανώτερου πτυχίου εκπαιδευτικοί (διότι δεν υπάρχει η ειδικότητα στην τριτοβάθμια εκπ/ση – εκ παραδρομής έγινε η σύσταση του κλάδου ΠΕ18-34). Όπως επίσης ότι στην συγκεκριμένη ειδικότητα δεν προβλέπεται και δεν προκηρύχτηκε ποτέ ΑΣΕΠ,