• Σχόλιο του χρήστη 'polyto' | 20 Αυγούστου 2013, 09:14

    Προτείνονται τα παρακάτω: Α) Στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών οι ειδικότητες : 11. Τεχνίτης Ηλεκτρολόγος Αυτοκινήτων Οχημάτων και 16. Τεχνίτης Μηχανικός γεωργικών μηχανημάτων μεταφέρονται στα ΕΠΑΛ & ΙΕΚ, λόγω απαιτητικού προγράμματος σπουδών. B) Η ειδικότητα 15 μετονομάζεται σε: 15. Τεχνίτης μοτοσυκλετών, μηχανών θαλάσσης και συστημάτων αυτοκινήτων Γ) Προστίθεται η ειδικότητα: 19. Τεχνίτης περιελίξεων ηλεκτρικών μηχανών Δ) Στην Ομάδα προσανατολισμού επαγγελμάτων τουριστικών επιχειρήσεων & επιχειρήσεων φιλοξενίας η ειδικότητα 1 μετονομάζεται σε: 1. Τεχνίτης Τουριστικών μονάδων & Επιχειρήσεων φιλοξενίας (Υπηρεσία ορόφων –Εμπορευματογνωσία ) Ε) Στην ομάδα Επιμέρους τομείς & επαγγέλματα οι ειδικότητες 1 & 3 μετονομάζονται σε: 1. Τεχνίτης Επαγγελματικού Μακιγιάζ 3. Τεχνίτης Ποδολογίας – Καλλωπισμού νυχιών & Ονυχοπλαστικής και προστίθεται η ειδικότητα: 4. Ειδικός πωλήσεων Ο διακριτός τίτλος στις ειδικότητες κάθε επαγγελματικού επιπέδου αποτρέπει τη σύγχυση στην αγορά εργασίας . Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκριση λειτουργίας κάθε ειδικότητας πρέπει να είναι η ύπαρξη πιστοποιημένου εργαστηρίου στο Εργαστηριακό Κέντρο που υποστηρίζει τη ΣΕΚ. Η πιστοποίηση θα προκύψει μετά από αξιολόγηση και κατάταξη των εργαστηρίων, που πρέπει να προηγηθεί, από επιτροπές μονίμων καθηγητών ανά Πόλη και ειδικότητα. Επίσης πρέπει να επαναλειτουργήσουν οι κλειστές, λόγω έλλειψης προσωπικού, βιβλιοθήκες των ΙΕΚ και των ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ όπου υπάρχουν και να τεθούν στη διάθεση του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μαθητών. Είναι αδιανόητο περιουσία του Ελληνικού κράτους να μένει αναξιοποίητη όταν, σύμφωνα με το Υπουργείο, πλεονάζει προσωπικό το οποίο κινδυνεύει να τεθεί σε διαθεσιμότητα.