• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ' | 20 Αυγούστου 2013, 10:33

    ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ: Όταν κάτι δεν είναι καλό, δεν αντέχει στον χρόνο και χρειάζεται συνέχεια επισκευές η αλλαγές για να λειτουργεί, ή τουλάχιστον για να δείχνει ότι λειτουργεί. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα κάθε φορά που αλλάζει ο ένοικος του Υπουργείου Παιδείας και η εκπαιδευτική νομοθεσία. (ικανοποιώντας καθε φορά τα αιτήματα ή υποκύπτοντας στα συμφέροντα ορισμένων ειδικοτήτων και επαγγελματικών κλάδων) ΠΡΟΤΑΣΗ: Η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση να λειτουργούν ως αυτόνομες βαθμίδες εκπαίδευσης αποσκοπώντας στην ολόπλευρη καλλιέργεια και μόρφωση των παιδιών, όπως πολύ καλά περιγράφεται στο Σύνταγμα της Ελλάδας, σε πολλούς νόμους, ακόμη και στην εισαγωγή αυτού του νόμου (μόνο θεωρητικά). Το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου και του Γυμνασίου να εμπλουτιστούν (και όχι να απογυμνώνονται, χαριν μείωσης του μισθοδωτούμενου εκπαιδευτικού προσωπικού) με μαθήματα γενικής παιδείας, μουσική, εικαστικα, φυσική αγωγή, πληροφορική, τεχνολογία, θεατρική αγωγή, μαγειρική, κ.λ.π. Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΝΕΥΡΩΝΕΣ Η ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Πλήρης αποσύνδεση της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απο το Λύκειο. Η εισαγωγή να γίνεται με εξετάσεις σε μαθήματα- γνωστικα αντικείμενα που θα καθορίζουν τα ΑΕΙ - ΤΕΙ Η όποια εμπλοκή του Λυκείου να περιοριζεται σε απογευματινά μαθήματα προετοιμασίας (αντί φροντιστηρίου) ή ενδεχομένως σε 1 μεταλυκειακό έτος προετοιμασίας ακόμη και με αντίστοιχη μείωση κατα ένα έτος του χρόνου φοίτησης του λυκείου.