• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Δημόπουλος' | 12 Δεκεμβρίου 2013, 20:17

    Γνωρίζοντας ότι το καλοκαίρι, στην διαβούλευση με την μεγαλύτερη συμμετοχή για το νέο εκπαιδευτικό σύστημα http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687 αγνοήσατε εκκλήσεις από διακεκριμένους ακαδημαϊκους και Ευρωβουλευτές, αλλά και την συλλογική απαίτηση για την διατήρηση του μαθήματος του Προγραμματισμού στην Τεχνολογική Κατεύθυνση και την αναβάθμισή του ως γνωστικό αντικείμενο που συνιστά απαραίτητο εφόδιο για την πρόσβαση και την συμμετοχή σε οικονομίες που στηρίζονται σε εργασία γνώσης, αναρωτιέμαι γιατί μπαίνω στον κόπο και συμμετέχω. Έχοντας μάλιστα παρακολουθήσει από σχετικά κοντά τις «διαδικασίες» και τους θεσμικούς (ΝΠΔΔ) και όχι μόνο (συμβούλων χωρίς θεσμική θέση) παραγόντες που εμπλέχτηκαν στην διαδικασία λήψης αποφάσεων, καταβάλλω πραγματικά μεγάλη προσπάθεια να γράψω κάτι χρήσιμο. Για όποιον νομίζει ότι τα δυο νομοσχέδια είναι άσχετα μεταξύ τους, ας κάνει τον κόπο να ακούσει τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, https://www.youtube.com/watch?v=6XvmhE1J9PY ο οποίος περιγράφει πως η Επιστήμη Υπολογιστών είναι ζωτικής σημασίας για μια οικονομία όπως οι ΗΠΑ. Εν κατακλείδι, αν θέλετε να προωθήσετε το οποιοδήποτε νομοσχέδιο σχετικό με Έρευνα, Καινοτομία και Τεχνολογία ξεκινήστε διορθώνοντας το καλοκαιρινό σας, ας το χαρακτηρίσουμε ήπια, κόσμια και καλοπροαίρετα «λάθος». Όταν ξεκινάς να χτίσεις ένα οικοδόμημα πρώτα φροντίζει τα γερά θεμέλια, και μετά παραγγέλνεις πλακάκια και τζάκι. Αν δεν φροντίσετε τα θεμέλια τότε τέτοια νομοσχέδια θα αφορούν Επιτροπές, παρά-Επιτροπές, Κέντρα Αξιολόγησης και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.