• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς)' | 13 Δεκεμβρίου 2013, 11:01

    ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ. ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΝΙΣΜΟ, ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΓΡΑΜΜΑΤΗ ΓΡΑΦΗ. ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΥ. (1)Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ, 'Η ΡΩΣΙΣΤΙ "ΤΡΟ'Ι'ΚΑ", ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΕΥΣΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΙΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ. ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟΝ 'Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΙΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ 'Η ΤΗΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΣΟΝ ΑΠΟΣΥΡΣΙΝ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΥΦΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣ. ΕΚΛΕΚΤΙΚΙΣΜΟΙ ΕΠΙ ΜΕΙΖΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ. (2) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΠΡΟΣΦΑΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ: (α) ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 11 "ΣΧΟΛΕΙΑ Steve Jobs" ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, Word/PDF/Excel κ.λ.π. ΚΑΘΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DERSPIEGEL ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.spiegel.de/international/europe/new-ipad-schools-in-holland-hope-to-revolutionize-education-a-907936.html (β) ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΣ, ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B2%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82 ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΘΕΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΦ' ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ, ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΧΙ "ΔΙΑΚΕΚΟΜΜΕΝΟΝ" 'Η "ΣΥΝΕΧΕΣ" ΩΡΑΡΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΔΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΟΙ ΑΠΤΟΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ Κ.Λ.Π., ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΙΝ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ, ΚΑΘ' ΟΛΟΝ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟΝ 'Η ΚΑΙ ΚΑΘ' ΟΛΟΝ ΤΟ ΕΤΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΙΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΟΡΩΝ. ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ, ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΚΝΟ/ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ?ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑΝ ΑΛΛΗΝ ΩΡΑΝ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΣ, ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ/ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΤΣΙ, ΘΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ/Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙ ΕΞ ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ: Η ΤΗΛΕΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 'Η ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Η ΠΡΩΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ 'Η ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ 'Η ΚΑΤΑ ΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑ; 'Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΤΕΣ"/"ΚΑΛΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ" ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ; ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΤΩΝ ΛΗΞΙΑΡΧΙΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΩΝ Κ.Λ.Π. (3) ΑΚΟΜΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΑΝΓΤΙΤΙΘΕΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΛΑΙΣΙΟΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΘΕΩΡΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΣΠΣΕΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ, ΤΟΣΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ, ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΩΝ ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ Η ΑΜΥΝΑ/ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΥΣΥΝΗ, ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Κ.Λ.Π. ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΩΝ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΝΟΜΙΜΩΣ Η "ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"(Γ.Ε.Χ.Α.), ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΕΩΝ/ΑΘΡΗΣΚΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΕΒΩΣΕΩΝ, ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Κ.Λ.Π. ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΕΣ(~500) ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ, ΒΑΣΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_christ.html ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ(74) ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_outchrist.html ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΕΣ ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ(422) ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΗ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΑΝ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ, ΙΔΡΥΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΛΑΦΡΥΝΘΕΙ ΑΦ' ΕΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦ' ΕΤΕΡΟΤ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΔΙΑΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΔΩΝ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΧΑΡΙΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΛΛΙΠΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΘΡΗΣΚΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗΝ ΑΞΙΑΝ. 'Η ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΒΟΥΔΙΣΤΩΝ/ΒΟΥΔΙΣΤΡΙΩΝ, ΔΩΔΕΚΑΘΕΙ'Ι'ΣΤΩΝ/ΔΩΕΚΑΘΕ'Ι'ΣΤΡΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΑΘΕΩΝ, ΑΘΡΗΣΚΩΝ, ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΡΙΩΝ Κ.Λ.Π., ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΝ, ΟΜΩΣ ΘΙΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΕΒΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΥΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ, ΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ "ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ" ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ; ΕΙΝΑΙ 'Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΤΩΝ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΗΝ", ΧΡΙΣΤΟΥΓΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ; ΕΙΝΑΙ 'Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ; ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ; ΑΝ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΔΡΥΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΘΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΗΜΕΡΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ-6 ΜΑ'Ι'ΟΥ 'Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-15 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΜΕ ΜΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΡΓΙΕΣ ΤΗΝ 28ΗΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΤΗΝ 17Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑΝ/ΑΠΕΡΓΙΑΝ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑ'Ι'ΟΥ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟΝ ΕΤΟΣ ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ-6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 'Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ-15 ΙΟΥΝΙΟΥ. ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ "ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ"-"ΒΥΖΑΝΤΙΟ"-"ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ" ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ "ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ"-"ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ"-"ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ" ΤΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΚΟΡΑΗ, ΤΟΥ "ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ" ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΝ ΟΜΟΛΟΓΘΙΑΝ. ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΟΣ. ΥΛΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.-