• Σχόλιο του χρήστη 'Θόδωρος' | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:36

    Βρίσκεστε παγιδευμένοι ανάμεσα στον συνδικαλιστικό εκβιασμό και την εν γένει δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία των εκπαιδευτικών. Λύσεις στα ζητήματα της εκπαίδευσης χωρίς πολιτικό κόστος δεν πρόκειται να υπάρξουν κι εφόσον τα προβλήματα συσσωρεύτηκαν με τα χρόνια οι ενδεχόμενες λύσεις τους θα είναι επώδυνες. Μέσα από τις θεσμικές ατραπούς θα αντιμετωπίσετε αφάνταστα εμπόδια, σας αξίζουν τα εμπόδια αυτά, τα καλλιεργήσατε εσείς και οι άλλες κυβερνήσεις για να γίνετε αρεστοί στα στελέχη σας και γιγαντώσατε τον κομματικό παραγοντισμό των δασκαλοπατέρων χωρίς να σας ενδιαφέρουν οι συνέπειες που θα έφερνε αυτή η συνδικαλιστική ασυδοσία στη δημόσια εκπαίδευση. Αν γυρίσετε στη αίθουσα και την έδρα του κάποιον από τους βολεμένους εκπαιδευτικούς θα ξεσηκωθούν μέσω των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών οι μαθητές, μην κάνετε πως δεν τα ξέρετε αυτά. Τι θα κάνετε τότε; Φυσικό είναι οι εκπαιδευτικοί να λυπούνται τα χαμένα τους ημερομίσθια αλλά δεν δείχνουν την ανάλογη συμπόνια στις χαμένες ώρες μαθημάτων των μαθητών τους. Ίσως να έχετε τη θέληση αλλά εδώ χρειάζεται πραγματική ρήξη, όπως και σε όλο τον δημόσιο χάλι της πατρίδας μας. Μη θαρρείτε πως μέσα από το διάλογο θα προκύψει η ρήξη με τα προβλήματα. Στο διάλογο ακούγονται μονάχα τα καλά και συμφέροντα, ακούγονται κι οι απειλές του κάθε παραγοντίσκου που την επομένη θα βγεί στα κανάλια και θα παπαγαλίζει τα περί δικαιωμάτων κλπ. Αν δεν αντιμετωπίσετε πρώτα τον παραγοντισμό, τις υποκινούμενες κινητοποιήσεις, τον δημοσιοϋπαλληλισμό των εκπαιδευτικών και την απάθεια των γονέων έναντι του αίσχους των "δωρεάν" σχολείων που συνήθισαν να παρκάρουν τα παιδιά τους και των "δωρεάν" καθηγητών με τα ιδιαίτερα... μαθήματά τους τότε δεν πρόκειται να κάνετε τίποτε και θ' ασχολείστε με τα ευτράπελα των στελεχών σας που θα σας πιέζουν για καμιά απόσπαση σε φίνα θέση. Με τους χαιρετισμούς μου Θόδωρος