• Σχόλιο του χρήστη 'Τ. Σ.' | 17 Απριλίου 2014, 15:16

    ξεκαθαρίζω πως το πτυχίο μου είναι παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης και μεταπτυχιακό Ε.Α. Συμφωνώ στην πρόταξη του βασικού πτυχιού ειδικής αγωγής αφού οι συγκεκριμένοι πτυχιούχοι είναι οι κατεξοχήν εξειδικευμένοι.(Ισως να ήταν ισότιμη και η πρόταξη των διδακτορικών εκπαιδευτικών αφού έχουν δώσει ένα σημαντικό μέρος της ζωής τους στην έρευνα και μελέτη σε καλύτερη ποιότητα από το επίπεδο οποιουδήποτε προ ή μεταπτυχιακού). ΟΜΩΣ υπάρχει και η αντίφαση...ένας εκπαιδευτικός χωρίς ειδίκευση και εαν επί παραδείγματι έχει 3χρόνια προϋπηρεσία στην Παράλληλη Στήριξη είναι ισοδύναμος με έναν μεταπτυχιακό στην Ε.Α.. Δηλαδή όχι μόνο δεν υπάρχει προσεκτικότερη μέριμνα να διατηρείται μια ιεραρχία επιστημονικής εξειδίκευσης, πτυχίο ΕΑ-μεταπτυχιακό-εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με προϋπηρεσία, αλλά γίνεται μία εξίσωση, υπό προϋποθέσεις...αφού η εξειδίκευση λαμβάνεται μέσω της "μαθητείας"(!) όσοι πιστεύουμε στην επάρκεια των μεταπτυχιακών μας σπουδών πρέπει να διατυπώσουμε συλλογικά αυτή την ΑΝΤΙΦΑΣΗ, να δούμε τις ευρωπαικές ρυθμίσεις-οδηγίες, άλλωστε το ευρωπαϊκό χρήμα που στήριζει πλέον τις δομές της Ε.Α. ελέγχεται εκεί που θεσπίζεται, καθώς και πορίσματα για την εφαρμογή της Ειδικής Αγωγής, όπως του Συνήγορου του Παιδιού και να αντλήσουμε επιχείρηματα. ΄ Επίσης, η αναγνώριση των προγραμμάτων 400 ωρών εως το 2014 είναι επιλεκτική και δεν εξηγεί γιατί όχι στο εξής.. Μην ξεχνάμε ότι η διαβουλευτική δημοκρατία ενισχύει το επιχείρημα από το διάλογο και όχι το προ-αποφασίζειν ή την επιχειρηματολογική ικανότητα.