• Σχόλιο του χρήστη 'Ελισάβετ' | 17 Απριλίου 2014, 21:32

    Αρχικά, θα πρέπει να τονιστεί πως ένας μεταπτυχιακός τίτλος στην ειδική αγωγή προσφέρει εξειδίκευση στον εκπαιδευτικό και ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκεται σε θέση με προτεραιότητα έναντι ενός προπτυχιακού και ας έχει βασικές σπουδές στην ειδική αγωγή. Σε διαφορετική περίπτωση αυτό είναι άδικο και φέρνει στο προσκήνιο μεγάλες αντιδράσεις άπαξ και περάσει. Ακόμα το γεγονός πως οι νηπιαγωγοί του Αριστοτελείου πανεπιστημίου μπορούσαν ως το 2010 να μπαίνουν και αυτοί στους πίνακες της ειδικής αγωγής και έχοντας κάνει 2 χρόνια 20 μαθήματα στην ειδική αγωγή(τομέας ειδικής αγωγής και ψυχολογίας) και διπλή πρακτική είναι 2 φορές πιο άδικο να αποκλείονται ΚΑΙ από την προσπάθεια τους έστω με μεταπτυχιακό να εργαστούν στις δομές της ειδικής αγωγής ως αναπληρωτές. Απαράδεκτο να μοριοδοτείται περισσότερο η προϋπηρεσία!Μετά αναρρωτιώμαστε γιατί υπάρχει κρίση και γιατί οι νέοι φεύγουν από την Ελλάδα! Αν μαζεύουν πτυχία με στόχο να καταρτιστούν σφαιρικά ως ειδικοί παιδαγωγοί και τελικά στο τέλος προτιμούνται όσοι έχουν δουλέψει ποιο ακριβώς είναι το νόημα να παλεύουμε σε ένα τέτοιο τόπο που θέλει να λέγεται και Ευρωπαϊκός ;! ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ