• Σχόλιο του χρήστη 'Μπούκας Δημήτρης' | 18 Απριλίου 2014, 09:10

    Συναδελφοι Διαβάζω για μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σε ειδική αγωή ή όχι, στο ποιος είναι καλύτερος. Καταλαβαίνω γιατί εδώ σημαίνει έχω ή δεν έχω δουλειά. Όμως ξεχνάτε ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν στελεχώνονται οι δομές της ειδικής αγωγής. Ρωτηστε στην περιοχή σας πόσα τμήματα ένταξης υπάρχουν και πόσα από αυτά λειτουργούν. Μήπως ξέρετε πόσα καινούρια θα ιδρυθούν; Πότε θα λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία από την αρχή της χρονιά; Πότε θα βγαίνουν οι γνωματεύεις γρήγορα; ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΞΗ, Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΌ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ, ΑΠΌ ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΑΠΌ ΕΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΠΌ ΟΛΑ ΑΥΤΆ.ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΎΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ κτλ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 300 ΩΡΩΝ, 5 ΩΡΩΝ κτλ; ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Η΄ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.