• Σχόλιο του χρήστη 'Τ.Σ.' | 18 Απριλίου 2014, 10:26

    Αγαπητή Μαρία έχω υπόψη τους προβληματισμούς σου και τους αντιλαμβάνομαι από επιστημονική και ιδεολογική σκοπιά. ( υπάρχει ένα πεδίο συζήτησης για την Παράλληλη Στήριξη ως όρος συνεκπαιδευσης στο συνηθισμένο σχόλιο το οποίο υλοποιείται από δάσκαλο γενικής αγωγής με εξειδίκευση...κλπ..νομίζω κατανοείς το παιδαγωγικο και επιστημονικό επιχείρημα της Συνεκπαιδευσης...βασισμένο και στις διεθνείς συμβάσεις αν τελικά αυτές προϋποθέτουν υποχρεώσεις) ΟΜΩΣ στην προσπάθειεα να δούμε την πιθνή ισοτιμία με τους πτυχιούχους Ε.Α. Χάνουμε τα επιχειρήματα με την εξίσωση μας με την κατηγορία που ειναι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία και μοριοδότηση 0,2 και χώρις εξειδίκευση... Προσπαθώ, τουλάχιστον, να πω ότι προϋπηρεσία 15 μηνών ειναι ισότιμη με την εξειδίκευση...δηλαδή η τρίτη "εξειδίκευση" εξασφαλίζεται με την εμπειρία. Και όλα αυτα ενώ ο νόμος προσπαθεί να δώσει προτεραιότητα στην εξειδίκευση, ξεκινώντας με την δίκαιη πρόταξη των ΠΕ71,61 και συνεχίζοντας με σχετική εξίσωση μεταπτυχιακούς Ε.Α. και απλούς εκπαιδευτικούς.( ίσως μετά τη δικαίωση των πτυχίου Ειδικής Αγωγής προοιωνίζεται ένας νέος αγώνας για τους εχοντες μεταπτυχιακή εξειδίκευση..όλα τα επιχειρήματα νομικά, επιστημονικά, ιδεολογικά ειναι απαραίτητα) Προτείνω Μαρία να διαβάσεις την τελευταία έκθεση του Συνήγορου του Παιδιού για την Ειδική Αγωγή και να αντλήσεις επιχειρήματα στις κοινές προσπάθειες μας..