• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 18 Απριλίου 2014, 16:24

    Πάτε να κάνετε έγκλημα στη Δευτεροβάθμια και ειδικά στα ΕΕΕΕΚ που απασχολούνται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τεχνικών κλάδων με το να μοριοδοτείτε απλά τα μαστερ, αντί να τα προτάσσετε. Δεν υπάρχει πουθενά στο πτυχίο των αποφοίτων αυτών παιδαγωγική κατάρτιση, δεν έχουν καν βασικό πτυχίο με στοιχειώδεις παιδαγωγικές γνώσεις, πως εσείς μπαίνετε στη λογική να δίνετε απλά λίγα μόρια σε ένα μαστερ ειδικής, όταν αυτό το μαστερ ειδικής για έναν απόφοιτο τεχνικής ειδικότητας (π,.χ, ηλεκτρολόγοι, γεωπόνοι)είναι η ουσιαστική θεωρητική βασική κατάρτιση που επιβάλλεται να έχει για να δουλέψει σε σχολείο ειδικής αγωγής. Ειδικά για τις τεχνικές ειδικότητες που δεν υπάρχει παιδαγωγική κατάρτιση θα πρέπει τα μαστερ στην ειδική αγωγή να προηγούνται, ενώ υποχρεωτικά όλοι θα πρέπει να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Επίσης καλό είναι να λαμβάνεται υπόψη και ο βαθμός του ΑΣΕΠ γενικής. Εφόσον ΑΣΕΠ ειδικής δεν πρόκειται να γίνει για τα επόμενα 10 χρόνια, έτσι που πάει η Ελλάδα, ας λαμβάνεται υπόψη ο ΑΣΕΠ γενικής. Δεν είναι πιο έξυπνος αυτός που δεν πήγε να δώσει ΑΣΕΠ σε σύγκριση με έναν που πήγε να δώσει.