• Σχόλιο του χρήστη 'anni' | 19 Απριλίου 2014, 20:52

    Συγνώμη, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καταρχήν: 1) Να προηγούνται όσοι έχουν κάνει 4 χρόνια σπουδές, αντί για 5 ή 6 και εννοώ όσους είναι στην ειδική αγωγή βόλου ή δουλεύουν στην ειδική αγωγή λόγω των σεμιναρίων σε σύγκριση με αυτούς που έχουν πραγματοποιήσει και μεταπτυχιακές σπουδές. Υποβαθμίζεται η δια βίου μάθηση, η εξειδίκευση και η επιστημονικότητα του εκπαιδευτικού 2) Να μοριοδοτείται τόσο πολύ η προϋπηρεσία και τόσο λίγο το μεταπτυχιακό. Θα έπρεπε το μεταπτυχιακό να μοριοδοτείται τουλάχιστον 4-5 μονάδες. Δεν είναι δυνατόν κάποιος που έχει 3 έτη προϋπηρεσίας π.χ. να ξεπερνά κάποιον που έχει μεταπτυχιακό και ένα χρόνο προϋπηρεσίας. Επίσης, Η προϋπηρεσία να μην μοριοδοτείται τόσο πολύ, αλλά σε 0,10 το μηνα. 3) Είναι άδικο να πριμοδοτούνται περισσότερο αυτοί που έχουν πιο πολλούς μήνες προϋπηρεσίας σε σύγκριση με τους μεταπτυχιακούς, που όπως είπα και προηγουμένως μπήκαν με λανθασμένο τρόπο στην ειδική αγωγή (400 σεμινάρια χωρίς επιστημονικότητα και χωρίς παρουσία του ίδιου, χωρίς σεβασμό για γνώση για παιδιά με αναπηρία) και κάποιοι άλλοι που έχουν δουλέψει με παιδιά με αναπηρία σε προγράμματα εσπα και του Ψυχαργως να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Να αναγνωρίζεται λοιπόν και η προϋπηρεσία σε όσους δούλεψαν σε αυτα που Υπάγονταν και συνεχίζουν να υπάγονται στο Υπουργείο Υγείας. 4) Να μην μοριοδοτούνται τα σεμινάρια, ή αν μοριοδοτούνται να μοριοδοτούνται 0,5 μονάδες. Δεν μπορεί ένα σεμινάριο να πιάνει το 1/3 του μεταπτυχιακού