• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.' | 21 Απριλίου 2014, 21:45

    Δύο απορίες: 1η) ποια είναι η σκοποθεσία των κωδικών-προσφυμάτων; 2η)υπάρχει ηθική και ουσιαστική «νομιμοποίηση» στην εκ των υστέρων ακούσια «μετονομασία» των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή σε εκπαιδευτικούς με το πρόσφυμα 50; Δηλαδή, αφού το βασικό τους πτυχίο αλλά και ο διορισμός τους έγινε με βάση τα ισχύοντα στην γενική αγωγή (η συντριπτική πλειοψηφία αυτών προήλθαν εκουσίως από την γενική αγωγή), πώς είναι δυνατόν να «αναιρεθεί» αυτό το γεγονός; Και το σπουδαιότερο: τι θα γίνει με την «ενδοεκπαιδευτική» και «ενδουπηρεσιακή» «κινητικότητα» αυτών των εκπαιδευτικών; Δηλαδή, μέχρι τώρα έχουν κάθε δικαίωμα, εφόσον το θελήσουν, να επιστρέψουν (με μετάθεση ή απόσπαση) στη γενική αγωγή από την οποία εξάλλου προήλθαν. Όμως, στο άμεσο μέλλον θα τους δίνεται αυτή η δυνατότητα ή θα εγκλωβιστούν παρά τη θέλησή τους στην ειδική αγωγή (αποτελώντας υποκατηγορία των ειδικοτήτων τους); Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης και αρκετοί εκπαιδευτικοί που υπηρετούν επί σειρά ετών στην ειδική αγωγή εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο επανόδου τους στην γενική αγωγή.