Δύο απορίες: 1η) ποια είναι η σκοποθεσία των κωδικών-προσφυμάτων; 2η)υπάρχει ηθική και ουσιαστική «νομιμοποίηση» στην εκ των υστέρων ακούσια «μετονομασία» των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή σε εκπαιδευτικούς με το πρόσφυμα 50; Δηλαδή, αφού το βασικό τους πτυχίο αλλά και ο διορισμός τους έγινε με βάση τα ισχύοντα στην γενική αγωγή (η συντριπτική πλειοψηφία αυτών προήλθαν εκουσίως από την γενική αγωγή), πώς είναι δυνατόν να «αναιρεθεί» αυτό το γεγονός; Και το σπουδαιότερο: τι θα γίνει με την «ενδοεκπαιδευτική» και «ενδουπηρεσιακή» «κινητικότητα» αυτών των εκπαιδευτικών; Δηλαδή, μέχρι τώρα έχουν κάθε δικαίωμα, εφόσον το θελήσουν, να επιστρέψουν (με μετάθεση ή απόσπαση) στη γενική αγωγή από την οποία εξάλλου προήλθαν. Όμως, στο άμεσο μέλλον θα τους δίνεται αυτή η δυνατότητα ή θα εγκλωβιστούν παρά τη θέλησή τους στην ειδική αγωγή (αποτελώντας υποκατηγορία των ειδικοτήτων τους); Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης και αρκετοί εκπαιδευτικοί που υπηρετούν επί σειρά ετών στην ειδική αγωγή εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο επανόδου τους στην γενική αγωγή.
Δύο απορίες: 1η) ποια είναι η σκοποθεσία των κωδικών-προσφυμάτων; 2η)υπάρχει ηθική και ουσιαστική «νομιμοποίηση» στην εκ των υστέρων ακούσια «μετονομασία» των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή σε εκπαιδευτικούς με το πρόσφυμα 50; Δηλαδή, αφού το βασικό τους πτυχίο αλλά και ο διορισμός τους έγινε με βάση τα ισχύοντα στην γενική αγωγή (η συντριπτική πλειοψηφία αυτών προήλθαν εκουσίως από την γενική αγωγή), πώς είναι δυνατόν να «αναιρεθεί» αυτό το γεγονός; Και το σπουδαιότερο: τι θα γίνει με την «ενδοεκπαιδευτική» και «ενδουπηρεσιακή» «κινητικότητα» αυτών των εκπαιδευτικών; Δηλαδή, μέχρι τώρα έχουν κάθε δικαίωμα, εφόσον το θελήσουν, να επιστρέψουν (με μετάθεση ή απόσπαση) στη γενική αγωγή από την οποία εξάλλου προήλθαν. Όμως, στο άμεσο μέλλον θα τους δίνεται αυτή η δυνατότητα ή θα εγκλωβιστούν παρά τη θέλησή τους στην ειδική αγωγή (αποτελώντας υποκατηγορία των ειδικοτήτων τους); Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης και αρκετοί εκπαιδευτικοί που υπηρετούν επί σειρά ετών στην ειδική αγωγή εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο επανόδου τους στην γενική αγωγή.