Τα τυπικά προσόντα θα πρέπει να συνδέονται με το αντικείμενο εργασίας του κάθε κλάδου. Έτσι πρώτα θα πρέπει να γίνει ο καθορισμός των αντικειμένων ανά κλάδο και έπειτα να καθοριστούν τα τυπικά προσόντα. Σε τι π.χ. χρειάζεται ένα μεταπτυχιακό σχετικό με τα ΕΑΕ ή βεβαίωση παιδαγωγικής επάρκειας, όταν κάποιος δεν μπορεί να διαβάσει το βιβλιάριο εμβολίων του παιδιού για να δει τις ελλείψεις σε εμβολιασμούς ή δεν μπορεί να περιποιηθεί ένα απλό τραύμα;Τι να το κάνεις το μεταπτυχιακό όταν κάποιος συχαίνεται και δεν μπορεί να αγγίξει τίποτα; Η εμπειρία σίγουρα είναι ένα ατού για αυτούς που την έχουν, όμως αποκλείονται από την όλη διαδικασία νέοι επαγγελματίες, εξάλλου ο τρόπος που κατέλαβε κάνεις την θέση και απέκτησε την εμπειρία σε κάποιες περιπτώσεις ελέγχεται.
Τα τυπικά προσόντα θα πρέπει να συνδέονται με το αντικείμενο εργασίας του κάθε κλάδου. Έτσι πρώτα θα πρέπει να γίνει ο καθορισμός των αντικειμένων ανά κλάδο και έπειτα να καθοριστούν τα τυπικά προσόντα. Σε τι π.χ. χρειάζεται ένα μεταπτυχιακό σχετικό με τα ΕΑΕ ή βεβαίωση παιδαγωγικής επάρκειας, όταν κάποιος δεν μπορεί να διαβάσει το βιβλιάριο εμβολίων του παιδιού για να δει τις ελλείψεις σε εμβολιασμούς ή δεν μπορεί να περιποιηθεί ένα απλό τραύμα;Τι να το κάνεις το μεταπτυχιακό όταν κάποιος συχαίνεται και δεν μπορεί να αγγίξει τίποτα; Η εμπειρία σίγουρα είναι ένα ατού για αυτούς που την έχουν, όμως αποκλείονται από την όλη διαδικασία νέοι επαγγελματίες, εξάλλου ο τρόπος που κατέλαβε κάνεις την θέση και απέκτησε την εμπειρία σε κάποιες περιπτώσεις ελέγχεται.