• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστακόπουλος Δημήτριος' | 22 Απριλίου 2014, 13:06

    Τί λόγο ύπαρξης έχει το παρακάτω; 5. Διαφορική διάγνωση ή διαφοροδιάγνωση είναι η διαγνωστική διαδικασία μέσω της οποίας αποκλείονται παθήσεις με παρόμοια συμπτώματα ώστε να καταλήξουμε στην επικρατέστερη διάγνωση. όταν 3. Ως «διάγνωση» κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου νοείται η εκπαιδευτική αξιολόγηση και στο άρθρο 2: 6. Οι ανωτέρω στόχοι επιτυγχάνονται με: α) την έγκαιρη ιατρική διάγνωση,...... Πότε επιτέλους θα ξεφύγουμε από την ιατρικοποίηση της Ε.Εκπαίδευσης, όπως δεσμευτήκατε στη Βουλή; http://www.parliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#dabfe6ee-2c9b-4ec1-9e20-830d93093af0 Εν πάσει περιπτώσει επειδή οι νοοτροπίες δεν φεύγουν, όσους νόμους και να φτιάξουμε, προτείνεται η αλλαγή του 2. Όπου στη νομοθεσία αναφέρεται ο όρος «ειδική αγωγή» αντικαθίσταται με τον όρο «ειδική αγωγή και εκπαίδευση». σε 2. Όπου στη νομοθεσία αναφέρεται ο όρος «ειδική αγωγή» αντικαθίσταται με τον όρο «ειδική εκπαίδευση».