• Σχόλιο του χρήστη 'Νατάσα' | 27 Απριλίου 2014, 15:47

    To 4186 17-9-2013 στο άρθρο 28, στα θέματα ειδικής αγωγής αναφέρεται σαφέστατα "οι διευθυντές και το προσωπικό΄που ήδη υπηρετεί στα σχολεία τυφλών και κωφών συνεχίζουν να ασκούν τα καθήκοντά τους ανεξάρτητα από την πιστοποίηση ή όχι της νοηματικής γλώσσας και της γραφής braille",. Πιστεύουμε ότι ενώ με ένα χρόνο σπουδές στην Αγγλία αποκτάς άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας, μετά από 15, 20 και 30 χρόνια σε ένα σχολείο κωφών θα πρέπει να αναγνωρίζεται επιτέλους η επάρκεια της νοηματικής γλώσσας στους καθηγητές και να μπορούν να εξελίσσονται σε οποιαδήποτε διοικητική θέση, όπως και πιστεύουμε ότι γίνεται στο παραπάνω άρθρο. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι συνέβη μέσα σε αυτούς τους λίγους μήνες από την ίδια κυβέρνηση και τους ίδιους υπεύθυνους και στο νέο νομοσχέδιο δεν μπαίνει η συγκεκριμένη παράγραφος αλλά στο άρθρο 7 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου λέει ότι μπορεί σαν εκπαιδευτικός χωρίς επάρκεια να διδάξεις σε ένα σχολείο κωφών και να συνεχίσεις να διδάσκεις, αλλά για να γίνεις διευθυντής πρέπει να έχεις επάρκεια (δε γίνεται κατανοητό πώς ένας εκπαιδευτικός μπορεί να διδάσκει σε ένα σχολείο κωφών χωρίς επάρκεια και να βρίσκεται σε αυτό το σχολείο 20-25 χρόνια αλλά να μην μπορεί να έχει εξέλιξη σε θέση ευθύνης. Η επάρκεια θα πρέπει να είναι προϋπόθεση για νέους εκπαιδευτικούς που θέλουν να μπουν στο χώρο της κώφωσης ή braille για την τύφλωση ή καθηγητές που θέλουν να πάρουν διοικητικές θέσεις από άλλες κατηγορίες ΣΜΕΑΕ.