• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Δραγατάκη' | 28 Απριλίου 2014, 11:12

    Τα σχόλιά μου είναι ως μητέρα ατόμου με διαπιστωμένη αναπηρία (67%) Σύνδρομο Ντάουν με νοητική υστέρηση, που είχα την εμπειρία να μετακινηθώ με την κόρη μου από Αμερική, σε Ιορδανία, Αγγλία και τελικά Ελλάδα. Το βασικό μειονέκτημα του προτεινόμενου σχεδίου είναι η έλλειψη του νοήματος της ΕΝΤΑΞΗΣ των παιδιών με αναπηρίες στα "κανονικά" σχολεία με υποστηρικτική αγωγή. Η πολιτική της ένταξης είναι γνωστή ως η σωστότερη κοινωνικά, εκπαιδευτικά και οικονομικά. Σε κάθε Δήμο να επιλεχθούν σχολεία, με πληθυσμιακά κριτήρια, που να παρέχουν ειδική αγωγή επιπέδου Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου με το κατάλληλο υποστηρικτικό προσωπικό. Τα Αμεα θα παρακολουθούν ορισμένες ώρες/μαθήματα στις κανονικές τάξεις και τις υπόλοιπες ώρες σε τάξεις ειδικής αγωγής (εργασιοθεραπεία, λογοθεραπεία, ψυχολογική υποστήριξη, κλπ). Επίσης θα πρέπει να δοθεί και η δέουσα προσοχή στη μετασχολική εκπαίδευση των Αμεα - για την ανεξαρτητοποίησή τους και την ένταξή τους στον εργασιακό χώρο, φυσικά με τη συνεχή παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών. Σας ευχαριστώ, και εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας. Μαρία Δραγατάκη