• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα' | 28 Απριλίου 2014, 12:00

    Κ. υπουργέ, Εφόσον οι πτυχιούχοι ΠΕ 61/71 υποστηρίζουν πως έχουν λάβει ικανοποιητική εκπαίδευση γενικής αγωγής, ποιο το πρόβλημα να ξεκινούν με ίσους όρους με κάποιον απόφοιτο γενικής αγωγής που έχει την εξειδίκευση στην ειδική με μεταπτυχιακό; Δε διεκδικεί θέση κάποιος που απλά έχει πτυχίο γενικής αγωγής, αλλά μόνο κάποιος που έχει προχωρήσει σε εξειδίκευση. Και φυσικά δε δεσμεύεται να προχωρήσει σε μεταπτυχιακές σπουδές ένας ΠΕ61/71. Ή μήπως είναι τόσο επαρκείς που δε χρειάζεται; Δε νομίζω πως οι ΠΕ60/70 ή ΠΕ60.50/70.50 θεωρούν τους εαυτούς τους παντογνώστες. Απλώς όσοι είναι διορισμένοι εδώ και χρόνια έχουν κάτι πολύτιμο που λέγεται εμπειρία. Και είναι πολύ σημαντικό η εμπειρία τους αυτή να αξιοποιηθεί με τον απαραίτητο σεβασμό από την πολιτεία. Διαβάζοντας κανείς το παρόν σχέδιο νόμου μάλλον οι πτυχιούχοι ΠΕ61/71 εκλαμβάνονται ως παντογνώστες αφού θεωρούνται ικανοί και να συνδιδάξουν με τον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης, αλλά και να εκτοπίσουν τους έμπειρους παλαιούς εκπαιδευτικούς καταλαμβάνοντας τις οργανικές κενές θέσεις παντού κατά προτεραιότητα, και τέλος θεωρούνται τόσο επαρκείς ώστε να διδάξουν και στη Δ/θμια. Νομίζω πως αν κάποιος έπρεπε να λάβει τον τίτλο του πανεπιστήμονα μάλλον θα διδόταν στον εκπαιδευτικό ΠΕ61/71. Κ. υπουργέ, αυτά συμβαίνουν όταν δημιουργούνται σχολές χωρίς να προϋπάρχει πρόβλεψη για το κατάλληλο πλαίσιο απορρόφησης των πτυχιούχων! Η πρόταση σας αυτή όμως είναι η πιο άδικη που έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία του εκπαιδευτικού συστήματος. Καμία άλλη δεν αντιμετώπισε τόσο άδικα και με τόση απαξίωση τους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς. Για σκεφτείτε λίγο! Το πιο συντεχνιακό νομοσχέδιο που έχει κατατεθεί! Θα σας Θυμίσω το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με τα πτυχία 2 ετών και 4 ετών σπουδών. Όπως βρέθηκε τότε λύση, έτσι πρέπει να βρεθεί και τώρα. σας ευχαριστώ