• Σχόλιο του χρήστη 'κατερίνα' | 30 Απριλίου 2014, 22:24

    Είναι επιτακτική ανάγκη να μετονομαστεί ο κλάδος Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού,διότι ο τίτλος από μόνος του δημιουργεί παρερμηνείες όσον αφορά το ρόλο του μέσα στο σχολείο(χρησιμοποιείται συνήθως για ειδικότητες όπως επιστάτες,προσωπικό καθαριότητας κ.λ.π).Σύμφωνα με τα ισχύοντα στην εκπαίδευση υπάρχει ειδικότητα με τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα(Τ.Ε βοηθών βρεφοκόμων -παιδοκόμων)ως ισχύει για εκπαιδευτικούς Δ.Ε.Εφόσον θεωρείται μέλος του ΕΕΠ θα πρέπει να καταργηθεί ο ξεχωριστός κλάδος ΕΒΠ και να τοποθετηθεί ως ειδικότητα ΤΕ ή ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ στο ΕΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζεται και το πραγματικό έργο αλλά και τονώνεται το εργασιακό ηθικό της ειδικότητας και γίνεται ξεκάθαρος ο ρόλος της στο γενικό σχολείο αλλά και στις ΣΜΕΑ χωρίς τις συνήθεις παρεξηγήσεις όσον αφορά το ρόλο του μέσα στο σχολείο. Το καθηκοντολόγιο να παραμείνει ως έχει καθώς καλύπτει όλες τις παραμέτρους . Επίσης πρέπει να οριστεί μια αναλογία ΕΒΠ - παιδιών καθώς στις ΣΜΕΑ υπάρχει μεγάλος αριθμός παιδιών που χρειάζεται επιτακτική φροντίδα. Πρέπει να ξεκαθαριστεί ο βοηθητικός εκαιδευτικός του ρόλος γιατί από τη σύσταση του κλάδου μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει προβλήματα σε τυχόν υπηρεσιακές μεταβολές (π.χ μετατάξεις).Για ποιον λόγο ο ειδικός βοηθός δεν μπορεί να κάνει μετάταξη σε ανώτερο κλάδο ,ενώ κατέχει πτυχίο εκπαιδευτικού?Είναι 25-30 ώρες στην τάξη την εβδομάδα συμμετέχοντας ουσιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το συγκεκριμένο προσωπικό θα πρέπει να τοποθετείται στις σχολικές μονάδες με την έναρξη της σχολικής περιόδου και όχι 1-2 μήνες μετά γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα παιδιά να μένουν σπίτι μέχρι να τοποθετηθεί. Πρέπει να γίνουν άμεσα μόνιμοι διορισμοί ΕΒΠ .