• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.' | 1 Μαΐου 2014, 10:54

    Η επιχειρηματολογία του κ. Γεωργίου και η κριτική που κάνει στην ανάλυση του κ. Μουταβελή είναι παντελώς έωλη. Δεν είναι δυνατόν να παραθεωρείται η πολύχρονη συνεισφορά των ΠΕ60/70 στο χώρο της ειδικής αγωγής. Προφανώς, ο κ. Γεωργίου έχει ολιγόχρονη διδακτική εμπειρία στην ειδική αγωγή, διαφορετικά θα γνώριζε ότι τα προηγούμενα έτη όλο το στελεχιακό δυναμικό της ειδικής αγωγής στηριζόταν αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ60/70. Μόλις, τα τελευταία έτη έχουν υπηρετήσει στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί ΠΕ61/71. Επομένως, είναι άδικο να απαξιώσουμε ή τελικά να αποπέμψουμε "πετάγοντάς στον κάλαθο των αχρήστων" όσους ΠΕ60/70 έχουν πολυετή υπηρέτηση στην ειδική αγωγή. Και έχει δίκιο ο κ. Μουταβελής που θίγει το καίριο ζήτημα της υπηρεσιακής εξέλιξης των ΠΕ60/70 που υπηρέτησαν στην ειδική αγωγή, διότι βάσει του υφιστάμενου νόμου 3848/2010 καθηλώνονται υπηρεσιακά , εφόσον υπηρέτησαν όλα τους τα χρόνια στην ειδική αγωγή και έτσι δεν έχουν συμπληρώσει την τουλάχιστον 5ετή διδακτική υπηρεσία, ώστε να εξελιχθούν στην γενική αγωγή. Τέλος, είναι ανακριβές και άστοχο το παράδειγμα που αναφέρει κ. Γεωργίου για τη σχέση πτυχίου και μεταπτυχιακού, αφού ο ΠΕ60/70 διδάσκει ακριβώς τα ίδια γνωστικά αντικείμενα με τον ΠΕ61/71, άρα δεν πρόκειται για διαφορετικές ειδικότητες. Αντίθετα, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο μαθηματικός και ο φυσικός αποτελούν διαφορετικές διακριτές ειδικότητες.