• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος Διδασκόντων Δ.Σχ. Παίδων "Αγ. Σοφία"' | 2 Μαΐου 2014, 10:36

    Σχετικά με το Νομοσχέδιο που αφορά στην Ειδική Αγωγή και πιο συγκεκριμένα το άρθρο 6 παράγραφος 4β), θα ήθελα να αναφέρω τα εξής: Το σχολείο του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» ιδρύθηκε σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 408 του 1988 (189 ΦΕΚ, τ. Α, 29-08-1988). Η ίδρυση αυτού του σχολείου έχει ως σκοπό να καλύψει τις ανάγκες για σχολική βοήθεια των νοσηλευόμενων παιδιών και κυρίως να εμποδίσει την αποκοπή τους από το σχολικό περιβάλλον, γεγονός που θα μπορούσε να επιδράσει αρνητικά, τόσο στη σχολική τους εξέλιξη όσο και στην ψυχική τους υγεία γενικότερα. Βασική αρχή του σχολείου είναι λοιπόν, ότι όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους, ενώ είναι άρρωστα και νοσηλεύονται. Έργο των εκπαιδευτικών αυτής της σχολικής μονάδας που συνεχίζει να λειτουργεί εδώ και είκοσι έξι (26) χρόνια, είναι η παροχή μιας εκπαίδευσης γενικής παιδείας, με σκοπό τη διατήρηση της εκπαιδευτικής συνέχειας των παιδιών, έτσι ώστε οι νοσηλευόμενοι μαθητές να μην αποκόπτονται από τη σχολική ύλη. Παράλληλα με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται η ανάπτυξη ενός κλίματος ψυχολογικής σταθερότητας που συμβάλλει στην ταχύτερη ανάρρωση των παιδιών και στην καλύτερη επανένταξή τους στο σχολικό τους περιβάλλον. Ετήσια κατά μέσο όρο στο νοσοκομειακό σχολείο, φοιτούν περίπου 300 μαθητές. Το τρέχον σχολικό έτος 2013-2014 στο σύνολο των 300 μαθητών μόνο 3 υπάγονται στην κατηγορία των σχολείων ειδικής αγωγής οι οποίοι υποστηρίζονται με εξατομικευμένη διδασκαλία, ενώ οι υπόλοιποι νοσηλευόμενοι μαθητές προέρχονται από σχολεία γενικής αγωγής. Είναι επομένως φανερό ότι το νοσοκομειακό σχολείο πρέπει να εξαιρεθεί από την κατηγορία των σχολείων ειδικής αγωγής, να διατηρήσει την ονομασία του ως έχει και σε καμία περίπτωση να μην μετονομαστεί σε σχολείο ειδικής αγωγής, αφού σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας του πρόσφερε κι εξακολουθεί να προσφέρει εκαίδευση γενικής παιδείας στο σύνολο των νοσηλευόμενων μαθητών του Νοσοκομείου, οι οποίοι επίσης στην συντριπτική πλειοψηφία τους προέρχονται από σχολεία γενικής αγωγής.