• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΦΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ' | 3 Μαΐου 2014, 16:03

    1)Συμπλήρωση του Άρθρου 24 Παράγρ.iζ :"Σεμνάρια αποδεδειγμένη ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον 400 ωρών.......μοριοδοτούνται με μια (1)μονάδα. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στη ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου,από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών". (Ν.3699) 2)Συμπλήρωση του άρθρου 24 Παραγρ.i Πιστοποίηση των Στελεχών Συνοδευτικών Υπηρεσιών (ΣΥΥ) από τον ΕΟΠΠΕΠ και Ένταξη στο Μητρώο Πιστοποιημένων Στελεχών ΣΥΥ, μία (1) μονάδα 3)Συμπλήρωσητου Άρθρου 24 Παραγρ. i Είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική Ψυχολογία δύο (2) μονάδες 27922/Γ6-2007 Αριθμ. 28911/Γ6 Β΄ Ειδικά καθήκοντα κατά κλάδο (Ψυχολόγοι ΣΜΕΑΕ) Β5 "Οι ψυχολόγοι αναλαμβάνουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, την υποστηρικτική, συμβουλευτική ή θεραπευτική διαδικασία, ατομική ή ομαδική των μαθητών, η οποία κρίνεται απαραίτητη κατά την αξιολόγηση.." Β7 Παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη στην οικογένεια του μαθητή με ειδικές επκαιδευτικές ανάγκες σε ομαδική ή ατομική βάση , η οποία περιλαμβάνει : ...3)Συμβουλευτική για συναισθηματική στήριξη σε θέματα οικογένειας..." Γ6/4494/1.11.2001 ΥΠΕΠΘ Κανονισμός λειτουργίας των ΚΔΑΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ δ) "Την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και ενημέρωσης στο διδακτικό προσωπικό και σε όσους συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και επαγγελματική υποστήριξη, σε όλη την έκταση της εκπάιδευσης και τη διοργάνωση προγραμμάτων ενημέρωσης και συμβουλευτικής για τους γονείς των μαθητών και τους ασκούντες τη γονική μέριμνά" ΑΡΘΡΟ 10 Ι1 "Τα προγράμματα έγκαιρης (πρώιμης) εκπαιδευτικής παρέμβασης....Την ευθύνη για την υλοποίηση του προγράμματος έγκαιρης παρέμβασης έχει ο εκπαιδευτικός του Κ.Δ.Α.Υ....ή άλλος ειδικός ο οποίος θα έχει επιμορφωθεί ειδικά στον τομέα της εγκαιρης παρέμβασης και της συμβουλευτικής γονέων" ΙΙ1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (1&2) ΑΡΘΡΟ 16 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ "Αξιολογεί τις ανάγκες του μαθητή και όπου κρίνεται απαραίτητο παρέχει ψυχολογική στήριξη και ενημέρωση στα άτομα με ειδικές ανάγκες και στους γονείς τους. Γενικά έχει την ευθύνη για την κατάρτιση σε μόνιμη βάση προγραμμάτων συμβουλευτικής οικογένειών και της εφαρμογής τους στο Κ.Δ.Α.Υ. Όπως συνάγεται από τα παραπάνω η παροχή συμβουλευτικής είναι αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας όπως αυτή παρέχται στο πλαίσιο των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ και κατ' επέκταση και στις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. Η συμμετοχή εξειδικευμένων Ψυχολόγων με μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, αναγνωρισμένων από το ΔΟΑΤΑΠ Πανεπιστημίων του εξωτερικου θεωρείται αναγκαία και ιδιαίτερα σημαντική. Συμβουλευτική δεν σημαίνει την παροχή επιφανειακών πληροφοριών προς τον πελάτη αλλά εξειδικευμένων γνώσεων βασισμένων σε θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο με βάση τις επιστημονικές αρχές της Ψυχολογίας. Η Συμβουλευτική Ψυχολογία και εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν αναφέρομαι στη "Συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό"των Επαγγελματικών Συμβούλων, είναι αυτόνομο επιστημονικό πεδίο της Ψυχολογίας στο εξωτερικό τα τελευταία 30 χρόνια.Θα ήταν λοπόν χρήσιμο να βρει το ρόλο που της αξίζει στην παροχή υπηρεσιών στην Ειδική Αγωγή και στους μαθητές με ειδικές εκπαιδετικές ανάγκες και να συμπεριληφθεί στα ακαδημαϊκά προσόντα των Ψυχολόγων. Σας ευχαριστώ