• Σχόλιο του χρήστη 'Έφη' | 3 Μαΐου 2014, 18:28

    Καλησπέρα σας, Ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών)που εργάζεται ως αναπληρώτρια στην Ειδική Αγωγή τα τελευταία 4 χρόνια και αυτή τη στιγμή ως μέλος ΕΔΕΑΥ, προσφέροντας τις υπηρεσίες μου σε Σχολικές Μονάδες Γενικής Εκπαίδευσης, θα ήθελα να παραθέσω τα εξής σχόλια - προτάσεις: - Κάλυψη των πολλών υπαρχουσών κενών με μόνιμους διορισμούς ΕΕΠ και για τις ΕΔΕΑΥ και για τα Ειδικά Σχολεία! Με λύπη μου φέτος το Ειδικό Σχολείο Αττικής που εργαζόμουν τα τελευταία χρόνια δεν είχε μόνιμη ή αναπληρώτρια Κοινωνική Λειτουργό, ενώ εγώ τελικά προσέφερα τις υπηρεσίες μου σε γενικά σχολεία της ευρύτερης περιοχής!!! Πού είναι η ουσιαστική μέριμνα λοιπόν για τα παιδιά με αναπηρίες; - Στο Σχέδιο Νόμου αναφέρεται μόνο η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή!! Πρέπει να μοριοδοτούνται ΟΛΟΙ οι μεταπτυχιακοί τίτλοι του ΕΕΠ, αλλά και γενικότερα να προσμετρούνται ΟΛΑ τα ακαδημαϊκά προσόντα του κάθε υποψήφιου(και τα σεμινάρια), μαζί με την προϋπηρεσία του και τυχόν κοινωνικά κριτήρια. Συγκεκριμένα, ορθώς δίδονται μόρια στους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ειδική αγωγή, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να δοθούν και μόρια, σαφώς λιγότερα, για κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων στην εκπαίδευση - επιστήμες της αγωγής και στις ανθρωπιστικές επιστήμες, όπως ακριβώς δίδονταν μέχρι και σήμερα στο ΕΕΠ(συγκεκριμένα 3 μόρια στην ειδική αγωγή και 2 μόρια στα μεταπτυχιακά που προανέφερα). Δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση προς όλους! Ας προάγουμε και ας επικροτήσουμε την ανώτερη μορφή εκπαίδευσης! Ευελπιστώ σε αλλαγή αυτής της τόσο σημαντικής ρύθμισης, καθώς θα είναι ανήκουστο να μοριοδοτηθούν τελικά τα σεμινάρια και όχι τα μεταπτυχιακά.... Σας ευχαριστώ πολύ, Με εκτίμηση