• Σχόλιο του χρήστη 'Εριφύλη Διαμαντοπούλου' | 3 Μαΐου 2014, 20:09

    - Να αναγνωρίζονται ΜΤΧ και Διδακτορικά με βάση και γνωστικό αντικείμενο και κοινωνικές-ανθρωπιστικές επιστήμες! Θα μπορούσε να γίνει διαφορετική η αξιολόγηση αλλά όχι να μην αναγνωρίζονται καθόλου. Η μονομέρεια αναγνώρισης μόνο της ΕΑ είναι άδικη, καθώς αυτά τα πτυχία έχουν το χαρακτηριστικό της εξειδίκευσης, δεν μπορεί να περιορίζονται μόνο σε αυτά της ΕΑ. Εξάλλου η απόκτηση ενός τέτοιου τίτλου αφορά την εμπειρία, την εξειδίκευση και τη γνώση που αποκτά κάποιος από μια τέτοια διαδικασία που τον καθιστά ικανό να διαχειριστεί θέματα ακαδημαϊκά, εκπαιδευτικά, διαχειριστικά, οργανωτικά κλπ. Είναι πέρα για πέρα άδικος ο περιορισμός αυτός και θα εγείρει πολλά προβλήματα διεκδικήσεων και καταγγελιών καθώς πολλοί τίτλοι αναγνωρίστηκαν μέχρι τώρα με άλλο τρόπο. - Να αλλάξει η τριετία για τις αποσπάσεις-μεταθέσεις! Σε όλες τις δομές Ειδικής αγωγής υπάρχουν άπειρα οργανικά κενά, πολλές ελλείψεις, δεν υπάρχει λόγος να μην καλύπτονται αυτά τα κενά με μόνιμο αποσπασμένο προσωπικό. Αυτή η αναφορά στην τριετία είναι σα να θέλουν από το υπουργείο να εκδικηθούν το προσωπικό. Είναι δυνατόν ένας μόνιμος με οικογένεια να υπηρετεί στη Δράμα ή σε κάποιο νησί και να ζει σε Αθήνα ή Θες/νίκη στην εποχή που ζούμε; Μπορεί να διορθωθεί με την αναφορά πχ «εκτός εάν υπάρχουν οργανικά κενά στις θέσεις προς κάλυψη για τις αποσπάσεις». Όταν υπάρχει οργανικό κενό γιατί να μην είναι δυνατό να καλυφθεί με απόσπαση; Το κάθε τμήμα στο υπουργείο πρέπει να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κλάδου που εκπροσωπεί. Οι ιδιαιτερότητες αυτές πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τους υπευθύνους και να υιοθετούνται νόμοι που να βοηθούν το δημόσιο συμφέρον. Είμαστε υπέρ των ίδιων κριτηρίων με τους εκπαιδευτικούς αλλά αυτή τη στιγμή βλάπτεται το δημόσιο συμφέρον καθώς θα καλύπτονται θέσεις με εκπαιδευτικούς που θα έχουν προβλήματα. Πως θα λειτουργήσουν αυτοί οι άνθρωποι;