• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 3 Μαΐου 2014, 21:35

    Είμαι εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής τα τελευταία 8 χρόνια. Σχετικά με την πρόταξη της κύριας ειδικότητας Φυσικής Αγωγής κάνετε μεγάλο λάθος. Η κύρια ειδικότητα ήταν ακριβώς το ίδιο με την δευτερεύουσα ειδικότητα (2 Εξάμηνα, κοινά μαθήματα και ίδιες ώρες μαθημάτων, ίδιους καθηγητές) πριν από 15 χρόνια που τελείωσα την σχολή. Επομένως, δεν μπορεί να προτάσσεται μόνο η κύρια ειδικότητα άλλα και η δευτερεύουσα. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Φυσικής Αγωγής μπορούν να διδάξουν και στα τυπικά σχολεία παρόλο που έχουν ως κύρια ειδικότητα την Ειδική Φυσική Αγωγή. Βλέποντας το νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής, θα έπρεπε στους πίνακες των γενικών σχολείων να προτάσσονται αυτοί που έχουν ειδικότητες όπως μπάσκετ, βόλλευ, χάντμπωλ, ενόργανη αφού αυτά διδάσκονται οι μαθητές σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Μάλιστα όταν οι μαθητές θα διδάσκονται μπάσκετ να πηγαίνει στο σχολείο ένας εκπαιδευτικός με ειδικότητα μπάσκετ, όταν οι μαθητές διδάσκονται ενόργανη να πηγαίνει στο σχολείο ένας εκπαιδευτικός με κύρια ειδικότητα ενόργανη… Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται αναγκαία η μοριοδότηση όλων των προσόντων των εκπαιδευτικών ειδικής φυσικής αγωγής (Κύρια ειδικότητα, δευτερεύουσα ειδικότητα, προϋπηρεσία, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) και όχι απλά η πρόταξη της κύριας ειδικότητας.