• Σχόλιο του χρήστη 'Χ.Α.' | 5 Μαΐου 2014, 00:26

    Η κατάσταση αυτή με την πλειονότητα των σχολικών συμβούλων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να εποπτεύουν και τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημιουργεί πλήθος προβλημάτων. Τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αισθάνονται ακάλυπτα χωρίς ουσιαστική υποστήριξη και πολλές φορές μπλεγμένα με τις αντικρουόμενες απόψεις κάποιων σχολικών συμβούλων με έλλειψη εμπειρίας από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον η Επαγγελματική εκπαίδευση από μόνη της προϋποθέτει ειδικές γνώσεις του τι είναι επαγγελματική εκπαίδευση και πως λειτουργεί (όχι θεωρητικά αλλά μέσα από την διδακτική εμπειρία σε σχολεία επαγγελματικής εκπαίδευσης). Στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχει για κάθε ειδικότητα ξεχωριστός Σχολικός Σύμβουλος ενώ στην Ειδική Αγωγή είναι ένας για όλες τις βαθμίδες και όλες τις ειδικότητες Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σαφώς πρέπει να υπάρχει για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης ξεχωριστός Σχολικός Σύμβουλος και τουλάχιστον ΠΕ02.50, ΠΕ03.50 και ΠΕ04.50 για την Δευτεροβάθμια.