• Σχόλιο του χρήστη 'Ξένια Μποδιώτη' | 5 Μαΐου 2014, 23:45

    Για το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης στην γενική παιδεία, θα ήθελα να προτείνω να έχουν την δυνατότητα και άλλες ειδικότητες εκτός του ΕΒΠ. Τόσο οι εργοθεραπευτές όσο και οι φυσιοθεραπευτές μπορούν να προσφέρουν πολύ σημαντική στήριξη στου μαθητές με αναπηρία (κινητικά προβλήματα, αυτισμός κ.α.) λόγω και των εξειδικευμένων γνώσεων από τις σπουδές τους. Η εργονομική διευθέτηση του χώρου των μαθητών και η οργάνωση του προγράμματος τους είναι πολύ σημαντικά προκειμένου ο χώρος του σχολείου και της τάξης να είναι εύκολα προσβάσιμος και λειτουργικός και έτσι να διευκολύνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.