• Σχόλιο του χρήστη 'Χρηστίνα Χ.' | 5 Μαΐου 2014, 23:53

    Τι προβλέπουν τα άρθρα 12, 13 και γενικά το σχέδιο νόμου για τη συμμετοχή και προεδρία των διευθυντών σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής στις διαγνωστικές επιτροπές (ΕΔΕΑΥ) που θεσπίστηκαν πρόσφατα; Απ΄ ότι φαίνεται τίποτα, και αν ψηφιστεί το σχέδιο ως έχει θα υπάρχει ασυμβατότητα των νόμων, η οποία πρέπει να προβλεφτεί και να καλυφθεί. Αυτές οι επιτροπές, (οι ΕΔΕΑΥ,) δεν είναι διαγνωστικοί φορείς; Φυσικά και είναι και μάλιστα ισάξιοι των ΚΕΔΔΥ. Άρα εδώ κάποια στιγμή θα υπάρξει σύγκρουση των 2 νόμων αλλά και των άρθρων 12 και 13 μεταξύ τους γιατί από τη μια το άρθρο 13 του σχεδίου αποκλείει (σωστά) κάποιες ειδικότητες από τις διαγνωστικές επιτροπές των ΚΕΔΔΥ ενώ το άρθρο 12 δεν αποκλείει αυτές τις ειδικότητες από την επιλογή διευθυντών ΣΜΕΑΕ. Όμως ο διευθυντής ΣΜΕΑΕ ο οποίος είναι για παράδειγμα εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής και με το άρθρο 13 εξαιτίας της ειδικότητάς του αποκλείεται από τις διαγνωστικές επιτροπές και τις θέσεις των προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ, θα συμμετέχει ως πρόεδρος στις ΕΔΕΑΥ, θα έχει καθοδηγητικό ρόλο για τους υπόλοιπους διευθυντές των σχολείων και η άποψή του θα έχει μεγάλη βαρύτητα. Μήπως θα έπρεπε να εφαρμοστεί και στην επιλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής η προϋπόθεση να ανήκουν σε συγκεκριμένους κλάδους (αυτούς που ορίζει το άρθρο 13) όσοι επιθυμούν να επιλεγούν ως διευθυντές ΣΜΕΑΕ; Νομίζω αυτό θα ήταν το πιο σωστό και παρά τις όποιες ελάχιστες αντιδράσεις, θα έλυνε πολλά θέματα που μπορεί να προκύψουν...