• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία ΠΕ70' | 6 Μαΐου 2014, 01:37

    "3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια." Γιατί να προηγούνται οι ΠΕ61 και ΠΕ71; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών τίτλων; Γιατί να μην είναι ενιαίος ο πίνακας για όλους (ΠΕ60, ΠΕ61 και ΠΕ70, ΠΕ71) και η κατάταξη να γίνεται βάσει κριτηρίων, όπως λ.χ. η προϋπηρεσία, ο χρόνος κτήσης πτυχίου, τα υπόλοιπα κοινωνικά κριτήρια, κ.τ.λ.; "i) Ακαδημαϊκά κριτήρια: στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες" Αυτό δεν μπορεί να ισχύει γιατί απαραίτητη προϋπόθεση να λάβει κάποιος μέρος στις εξετάσεις και να εισαχθεί στα Διδασκαλεία ήταν να είναι μόνιμος με τουλάχιστον 5 έτη προϋπηρεσίας. Άρα πώς μπορεί ένας μη διορισμένος, που επιθυμεί να εργαστεί ως αναπληρωτής, να έχει τίτλο διδασκαλείου; "4...Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α' και Β' των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α' και Β' των λοιπών δημοτικών σχολείων." Για ποιο λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό; Νηπιαγωγοί να τοποθετούνται σε θέσεις δασκάλων; Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελούν μία ξεχωριστή κατηγορία μαθητών, που δεν χρήζουν αντιμετώπισης ίσης και αντίστοιχης με των άλλων μαθητών/τριών; Οι προσδοκίες του μέσου όρου περιορίζονται όταν γίνεται αναφορά στα άτομα με αναπηρία; Κλινική θεώρηση!