• Άρθρο 7: «Θέματα κωφών, τυφλών και αυτιστικών μαθητών» 1. Για την επιλογή Διευθυντή και την τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολεία Κωφών – Τυφλών, η γνώση για την ελληνική νοηματική γλώσσα (ΕΝΓ) και τη γραφή Braille πρέπει να αποτελέσει βασική και αναγκαία προϋπόθεση. Ως εκ τούτου, στις παραγράφους 1 και 2 απαιτείται η διαγραφή των εδαφίων με τα οποία δίνεται η δυνατότητα τοποθέτησης εκπαιδευτικών με λιγότερα προσόντα σε περίπτωση που δεν πληρείται η προϋπόθεση της γνώσης της ΕΝΓ και της γραφής Braille. 2. Η παρουσία διερμηνέα νοηματικής γλώσσας πρέπει βάσει του νόμου να καθίσταται υποχρεωτική στις συνεδριάσεις και συνελεύσεις των συλλόγων διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό είναι απαραίτητο να προβλεφθεί στο νόμο Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδας (Ο.Μ.Κ.Ε) για την παροχή υπηρεσιών διερμηνείας ελληνικής νοηματικής γλώσσας από την ΟΜΚΕ. 3. Έως τη συγκρότηση της Επιτροπής για την πιστοποίηση της επάρκειας της ΕΝΓ και της γραφής Braille πρέπει να προβλεφθεί με διακριτό τρόπο η ισχύς βεβαιώσεων επάρκειας και της γραφής Braille. 4. Να καταργηθεί η διάταξη με την οποία δίδεται η δυνατότητα στην οικογένεια του μαθητή να παρέχει στον τελευταίο υποστήριξη με ειδικό βοηθό η σχολικό νοσηλευτή. Η διάταξη αυτή ακυρώνει αυτομάτως το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και διαχωρίζει τους μαθητές με αναπηρία σε πατρίκιους και πληβείους. Ευνόητο είναι ότι οι μαθητές οικογενειών με αυξημένη οικονομική δυνατότητα θα λαμβάνουν υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικές υπηρεσίες, και μαθητές οικογενειών που δεν έχουν οικονομική άνεση θα αρκούνται σε χαμηλότερης, και κατά κανόνα χαμηλής ποιότητας εκπαιδευτικές υπηρεσίες. Η διάταξη αυτή για να στηρίζει τον ενταξιακό χαρακτήρα της εκπαίδευσης πρέπει να αναφέρει ότι η παροχή παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή με αναπηρία βάσει σχετικής γνωμάτευσης ΚΕΔΔΥ παρέχεται υποχρεωτικά από το Υπουργείο Παιδείας. Επίσης βάσει πάγιας πρότασης μας απαιτείται: σε φορείς παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών όπως το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ο "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ" και ΕΟΠΠΕΕΠ να προβλεφθεί με διάταξη νόμου η ίδρυση-σύσταση:  Τμήματος Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ειδικά μετά τις αυξημένες αρμοδιότητες που θέτει σε αυτό το παρόν νομοσχέδιο.  Τμήματος ψηφιακής και ηλεκτρονικής προσβασιμότητας Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».  Τμήματος θεμάτων Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στον ΕΟΠΠΕΠ.