• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή' | 6 Μαΐου 2014, 12:31

    Για όλους εμάς που εργαζόμαστε χρόνια στην ειδική αγωγή με 6-10 έτη εκπαίδευσης, έχω να πω ότι προσωπικά ως Νηπιαγωγός μέχρι τώρα καλύπτω κενά σε σχολικές μονάδες, στις οποίες αν δεν δεχόμουν τη θέση, απλά δεν θα λειτουργούσαν, καθώς τον πρώτο χρόνο (2008) ήμασταν στον πίνακα μόνο 90 εκπαιδευτικοί (από το πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας 10 και τώρα μετά από 6 χρόνια 21). Να σημειώσω ότι τον πρώτο χρόνο ήμουν επαρχία, αν και στην αντίστοιχη θέση στη γενική εκπαίδευση ήμουν κοντά στο σπίτι μου και τη δεύτερη χρονιά παραιτήθηκα από θέση στη γενική ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου, για να οδηγώ καθημερινά 1.5 ώρα σε επαρχιακούς δρόμους, γιατί με ενδιέφερε να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους. Άρα, δεν μπορώ να δεχθώ αυτή την εκστρατεία κατασυκοφάντησης και μάλιστα από συναδέλφους 22 ετών, που μόλις τελείωσαν τη σχολή τους. Δεν είναι λογικό ο διδάκτορας ή ο μεταπτυχιακός, που στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης θα ανταμείβονταν για τις συνεχείς τους σπουδές 6 και 10 χρόνων να διαγράφεται , με όλη την πολυετή εμπειρία που διαθέτει, γιατί ξαφνικά θα είναι ανώτερος ο εκπαιδευτικός των 22 ετών με τα 4 έτη σπουδών και την μηδενική προϋπηρεσία. Συνειδητοποιείτε το λογικό κενό που υπάρχει; Η διαφορά μας είναι ότι εμείς προτείνουμε μοριοδότηση που είναι ο δικαιότερος τρόπος και όχι πρόταξη, που διαγράφει a priori πολύτιμο εκπαιδευτικό δυναμικό.